Annons:
Etikettövrigt
Läst 501 ggr
ilenna90
9/2/17, 12:20 PM

shopping stockholm

hittade egentligen inte något forum som kändes passande att fråga i, men testar här =) 

ni som bor i sthlm/ofta är där; har ni några tips på butiker utöver dom vanligaste kedjorna? jag vill gärna ha tips på några prylaffärer i stil med lagerhaus. gillade in&finn, men dom har ju stängt igen. och efter en googling hittade jag också att milq på gamla brogatan stängt. så skulle uppskatta tips på några liknande, och då helst inom dom mest centrala delarna av stan (kommer inte ha jättemycket tid så planerar inte att åka till någon galleria.) 

tar också gärna emot tips på lite rockigare butiker ifall ni vet några utöver rockzone/shock och bluefox. 

och har ni ytterligare några tips som inte är exakt det jag frågat efter så uppskattar jag det också :) så länge det är utöver hm, lindex, åhlens typ ;)

Annons:
silverfiisk
9/2/17, 12:28 PM
#1

TGR brukar ha mycket roliga men "onödiga" saker. I klädväg brukar jag besöka Monki, Mango, och Zara när jag är i Stockholm.

ilenna90
9/2/17, 12:44 PM
#2

just ja, tgr glömde jag nämna, den butiken har vi även här hemma :) 
tack för dom övriga tipsen :)

Rosisa00
9/3/17, 5:52 PM
#3

Jag bor i stockholm och jag är mer en sån som bara går till något köpcentrum och går in i lite olika butiker xD

ilenna90
9/3/17, 7:04 PM
#4

okej haha :D

Upp till toppen
Annons: