Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 818 ggr
[suciee]
9/2/17, 9:14 PM

Mixed signals

Hej! För ganska exakt en vecka sen fick jag sååå tydliga vibbar av att en viss kille gillar mej/e intresserad av mej. Jag har aldrig pratat med den här killen innan, vi har ingen kontakt what so ever. Men han kollade på mej hela tiden, fick ögonkontakt me honom ett flertal gånger, som att han sökte min blick. Han satt sig i bordet bredvid mej (vet att det inte behöver betyda nå men med tanke på alla omständigheter runtomkring som jag inte orkar gå in på här är jag ganska säker på att han satt där för att jag var där) han sökte min uppmärksamhet osvosvosv. Under hela den tiden var det en massa småsaker som gjorde det så uppenbart att han gillar mej, hela denhär situationen är för mej väldigt ovan då ingen kille tidigar visat sån uppmärksamhet åt mig. Känner dessutom igen en del av hur jag själv brukar bete mej då jag gillar nån. Men fick ju upp ögonen för den här killen då ;) Fast i onsdags kollade han inte en enda gång på mej, eller våra blickar möttes iallafall inte (förutom snabbt då jag svepte blicken över en större folkmassa men de va lixom ingenting jämfört med tidigare ni fattar) vad jag märkte kollade han typ inte alls på mej, och är nu väldigt förvirrad. Har aldrig känt såna tydliga vibbar tidigare men vadå, har han slutat vara intresserad av mig på några dar? xD Eller är det här något beteende man kan ha då man gillar någon men är typ osäker (hoppas).

Annons:
[134643]
9/2/17, 9:16 PM
#1

Jag tycker att det låter som om det är dags att ni börjar prata med varandra ;) Om inte annat kanske du får en ny vän!

Upp till toppen
Annons: