Annons:
Etikettstudier-och-utbildning
Läst 823 ggr
Rosisa00
9/8/17, 11:35 PM

Ny skola mitt i en termin

Så, jag har äntligen berättat om mina koncentrationssvårigheter och allt sånt med min skola. Mina föräldrar tog upp det med lärarna som inte brytt sig osv. Tillslut så bestämde vi oss för att jag skulle byta skola tillensom då ska vara mycket bättre. Men jag är så rädd att jag ska göra fel och göra ett dåligt första intryck så ingen vill vara med mig :( Hände sist jag bytte skola. Så på Måndag är det ny klass o allt men vet inte hur jag ska göra för att våg prata med folk o få vänner… Någon som har något tips :/

Annons:
Rosisa00
9/8/17, 11:35 PM
#1

Kanske råkar skriva fel, är trött så det blir lätt så att man missar någon bokstav.

[134643]
9/8/17, 11:52 PM
#2

Jag har inte så mycket tips egentligen, men försök att vara positiv - om du tror att det kommer gå bra så går det oftast bra också. Men jag vill i alla fall önska dig lycka till, jag tror att det kommer att gå jättebra :)

Rosisa00
9/9/17, 8:07 AM
#3

#2 Tack :) Får väll försöka vara positiv

Corgitok
9/9/17, 5:06 PM
#4

Försök att lé och ha inte ett indraget kroppspråk. Se inte stel och osäker ut, för då kan det bli svårare för folk att börja prata med en. :)

Råkade skriva en liten kommentar här uppe, ojdå!

Rosisa00
9/10/17, 8:27 AM
#5

#4 hahah alltså motsatsen till vad jag gjorde när jag bytte skola sist xD Och såklart med min otur, så har jag blivit jätte hes i halsen inför min första skoldag… Jaja får väll bara dricka jätte mycket varm dricka xD

Upp till toppen
Annons: