Annons:
Etikettinternet-datorer-tv-spel
Läst 1493 ggr
missMoa
9/22/17, 5:56 PM

Ladda ner Sims 2

Hej, jag undrar om någon vet om man kan ladda ner The Sims 2 gratis? Jag har ingen skiva elr så utan skulle helst ladda ner det på en(säker) sida. Kom gärna med tips och gärna en väldigt enkel förklaring då jag inte e särskilt teknisk av mig.

Annons:
Aleya
9/22/17, 6:51 PM
#1

Kolla på The sims iFokus så kanske du finner ett bra svar. ☺

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Vrilen
9/22/17, 6:51 PM
#2

Testa på The Sims iFokus så får du nog mer hjälp =)

Namiko
9/22/17, 7:30 PM
#3

The Sims iFokus tillåter inte att man hjälper folk att ladda ner spel olagligt så där kommer inlägget enbart att bli raderat.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

Aleya
9/22/17, 7:35 PM
#4

#3 fast det ska finnas sätt att få ner det lagligt.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Mitchika
9/22/17, 7:45 PM
#5

#4 Det fanns en promotion för ca 3 år sedan där The Sims 2 Ultimate Collection fanns att få gratis under en begränsad tid för dom som ägde grundspelet till The Sims 2, men den varade bara under en väldigt kort period. 

Ringer man in till EAs kundtjänst och har riktig tur så kan man eventuellt få ett exemplar av The Sims 2 Ultimate Collection tillagt till sitt Originkonto. Jag vet inte om det krävs att du äger grundspelet för att göra detta, då jag fick mitt ex av Ultimate Collection i samband med denna promotion, men jag har hört flera personer göra detta både på The Sims iFokus och personer i andra delar av världen. Dock var det länge sen jag hörde något om det på sajten så jag vet inte alls om det fungerar längre. 

Utöver det finns det inga lagliga sätt att ladda ner The Sims 2 på, varken gratis eller genom att köpa det. Tyvärr. 😕

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Aleya
9/22/17, 8:25 PM
#6

#5 vad jag baserar mitt antagande på var att jag har sett på steam att man kunde köpa The sims 1. Så det kanske det inte är omöjlig att det finns där.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Annons:
Mitchika
9/22/17, 8:40 PM
#7

#6 Det får du hemskt gärna länka till, för jag har aldrig sett eller hört om att The Sims 1 skulle finnas på Steam. 😮

The Sims 3 med expansioner, absolut, men inte ettan!

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Aleya
9/22/17, 9:23 PM
#8

#7 jag måste ha drömt men jag vet att jag sökte på The sims och då såg jag det där av någon anledning. Men tydligen inte nu. Och jag fattar inte varför jag såg just 1 där. Men det var nått år sedan. Men jag måste ha drömt eller så kanske det var något som hade att göra med The sims och så såg man första spelet. Men till ts hittade jag detta: https://gameshop.se/product/spel/314454/sims-2-uk/?ref=prisjakt

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Mitchika
9/22/17, 9:35 PM
#9

#8 Bra hittat! Jag kan inte minnas sist jag såg grundspelet av The Sims 2 i nyskick…! 🤤😍

Dock lovar jag att det finns att få tag i billigare och enklare begagnat. Expansionerna finns ute för 50-70 kronor styck på Tradera, grundspelsauktioner från 1 krona utan några bud än, prylpaketen såg jag flera för ca 35 kronor. Det finns en hel del att fynda där för ett The Sims-fan! Kär

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Aleya
9/22/17, 9:57 PM
#10

#9 ja ibland så finner man. Jag köpte alla mina spel här på The sims. Hade dock grundspelet. Men tradera är bra för detta också.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Upp till toppen
Annons: