Annons:
Etikettfamiljen
Läst 809 ggr
Rosisa00
2017-09-29 14:31

Present till farfar

Vet inte var jag ska lägga den här tråden så lägger den här xD Min farfar ligger på sjukhus o min familj ska åka o hälsa på honom imorn. Men såklart så ska jag bli sjuk precis innan och kan inte följa med. Vill så gärna skicka ngt t honom men vet nt vad jag ska göra! Har hittat lite olika saxar o färglada papper o sånt men vet nt vad jag ska göra för ngt av det. Några idèer? :)

Annons:
vendelay
2017-09-29 15:21
#1

Ett "krya på dig"-kort kanske? Om du går in på pinterest kan du söka på t.ex. "scrapbook" för att få fram många roliga idéer. Eller söka på "DIY paper crafts" för att få fram roliga grejer du kan göra av papper. Lycka till!

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Rosisa00
2017-09-29 17:23
#2

#1 Tack för tipsen :)

Elinmatsdotter
2017-09-30 22:12
#3

Jag tycker det är jättekul att pyssla ihop popup-kort. Ofta blir folk glada för det tar längre tid att göra så det känns mer speciellt. Du kan också göra en höstlykta( klistra fina blad o annat höstmysigt på en glasburk och i med ett elektrisktvärmeljus (man får inte ha riktiga värmeljus på sjukhus pga brandrisk). Allt pyssligt är säkert jätte uppskattat att ha i den tråkiga miljön :) Lycka till med pysslet och hoppas han kryar på sig!

Rosisa00
2017-09-30 22:40
#4

#3 Tack det ska jag göra tills nästa gång! :D

Halvdansken
2017-10-02 18:56
#5

En bok.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Upp till toppen
Annons: