Annons:
Etikettkropp-och-själ
Läst 1372 ggr
trick
2017-09-30 23:49

Kan inte vara mig själv

Är det någon som har samma problem? När jag är med min familj så är jag väldigt barnslig, sprallig och pratar och skrattar mycket. Men när jag är med människor som jag inte känner lika bra som jag känner min familj så är jag mer tystlåten, allvarlig och mer mogen till sättet. Jag föredrar personen jag är när jag är med min familj. Hur kan jag göra för att våga ta mer plats när jag är med mina kompisar?

Annons:
[134643]
2017-10-01 10:57
#1

Rent spontant tänker jag att det inte är konstigt alls, utan faktiskt något positivt att du kan anpassa dig själv efter olika situationer! Men jag förstår såklart att du gärna vill kunna "vara dig själv" runt dina vänner. Kan det vara så att du inte känner dig lika trygg med dem som med din familj? Eller dina vänner kanske "tvingar" in dig i en viss roll? Mitt tips är att försöka slappna av och ha kul istället, då kommer nog den där personen du vill vara lättare fram än om du går och grubblar på det.

Kadre
2017-10-03 16:23
#2

Omg du är precis som mig, asså helt seriöst du och jag är typ tvillingsjälar när det gäller dedär haha xD Vi borde bli vänner haha

Upp till toppen
Annons: