Annons:
Etikettom-ifokus-sajten
Läst 1765 ggr
Hoseok
2017-10-02 22:00

Jag är tillbaka!

Hej alla finisar! Jag ser att det fortfarande skrivs flitigt här, inte lika mycket som förut, men det verkar vara många nya som tagit sig in på sidan, till er vill jag säga välkomna.

Jag har under det senaste året (Eller två åren? Kommer inte ihåg) Haft mycket i mitt liv och inte haft tid för iFokus. Påbörjade precis studier på högskola och har äntligen fått boende efter att ha varit hemlös en lite längre tid. 

Men nu ska jag se till att kika in här oftare. Jag har sett och hört både i forumet och över meddelanden att det, tyvärr, varit en hel del troll här, men om några veckor ska jag försöka samla ihop alla moderatorer och kanske se om vi kan kicka igång sidan igen och kanske till och med ta in nya moderatorer.

Jag ska dessutom försöka skriva någon artikel i framtiden. Om det är något ämne ni vill läsa om i artiklar, hojta mer än gärna till. Eller ännu bättre: Har ni en artikel ni vill skriva? Det kan handla om precis vad som helst, egentligen. En debattartikel, en historia om något gällande ditt liv, whatever. Vi behöver artiklar. Tveka inte att skicka iväg ett PM, inga idéer är dumma.

Ta hand om er, mata inte trollen och simma lungt!

// Kneko, Värd TiF

  • Redigerat 2020-09-13 13:22 av [134643]
Annons:
Honestyisdead
2017-10-02 22:08
#1

Allt att du hittat boende:)

Hoseok
2017-10-02 22:12
#2

#1 Tillslut, så! Gäller att inte sluta kämpa, har jag märkt. Nu bor jag i kollektiv och pluggar något jag verkligen tycker är kul på Skövde Högskola!

Honestyisdead
2017-10-02 22:16
#3

Härligt :)

Upp till toppen
Annons: