Annons:
Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 2452 ggr
hundtok
10/14/17, 9:07 PM

(X)

Jag behöver råd. Råd för att det ska sluta vara så här. Kan inte bomba alla med negetivitet 24/7 vilket jag gör för jag är negativ och allt känns skit och ingen orkar med mig till slut. Har just nu sådan pisstress över jag har varit för negativ mot vänner och allt. Så nu skriver jag här och ber även om hjälp. Vet inte vad jag ska börja

Jag tror inte jag mår dåligt dåligt utan är bara allmänt jobbig människa. Hatar att jag tycker synd om mig själv typ för jag borde bara skärpa mig. Men det är som det inte går. Jag känner att jag bara vill bort från den här skiten. Som att den här skiten kommer aldrig att bli bättre. Blir ju aldrig bättre! Jag är en pissmänniska!

Känner mig sjukt stressad och kan inte få ihop uppgifter. Känns som jag ofta "blackoutar" på jobbet och rör ibland ihop det. Vet aldrig vad jag ska börja någonstans. Skolan går åt helvete får inte ihop skiten. Går inte, älskar matte och fysik tex men får inte ihop det. Ekonomin satt jag en hel lektion och fick inte ihop någonting. 

Hemma är kaos och skolan är kaos.

Känns som jag ska bryta ihop hela tiden vilket jag gjorde igår. 

Kan inte säga nej.  Och känner mig stressad 24/7 och trött. 

Börjat bli intresserad i en nu men känns inte rätt. Vill ibland bara bryta kontakten med hen för vill inte dra in mig i hens liv. Men ändå inte. 

Känner mig sjukt egotrippad. Vet att jag har mått värre och har varit stundvis glad men tror inte det är bra för när jag litar på människor öppnar jag upp för dem. Sedan mår jag dåligt och drar ned dem.  Fast mår bättre nu, är glad ibland, innan kände jag inte någonting på flera månader. Och då mådde jag ju ändå bättre innan. Jag vet inte.

Undrar ibland bara om man ska skriva ett testamente (och hur gör man det) och bara ta slut på skiten. Tror seriöst inte att det kommer bli bra och vill ju inte dra ned resten i det. Kan man nämna vänner i testamente också? 

Ja den som läser hit och svarar, tack <3

Annons:
91Marran
10/14/17, 9:21 PM
#1

Sök hjälp på vårdcentralen. Det är lättare än man tror. Du är inte ensam med att må dåligt! Öppna upp dig för en läkare och berätta om dina självmordstankar alt. åk in till psykakuten. Där får du all hjälp som du behöver och slipper vara ensam. Lycka till!

Mvh
Mig

[Reträtt]
11/27/17, 6:05 PM
#2

Här kommer jag lite mer än en månad efter, men om du råkar läsa detta så vill jag bara att du ska veta att du inte är ensam: jag känner igen mig i så mycket som du skriver.

Jag hoppas att det löser sig. ❤️

Upp till toppen
Annons: