Annons:
Etikettkropp-och-själ
Läst 2729 ggr
hund_katt
10/20/17, 12:37 PM

(X) reflex-ryckningar i underlivet

Detta verkar kanske jättekonstigt, jag har aldrig hört om det innan. Är fortfarande oskuld så har inte jättemycket erfarenhet, men har myst med en kille. När jag onanerar själv så smeker jag väldigt löst vid klitoris så då upplever jag inte detta, alltså jag bara stryker lätt ovanpå. Förmodligen just för jag funnit det skönare än att trycka, även fast jag aldrig upplevt just detta när jag tryckt lite själv. När killen smeker så trycker han lite mer, ändå inte hårt liksom, men jag får typ kramper… Ni vet, har ni testat reflexerna i knäna när man slår och det kittlas och man gör en rörelse man inte kam hindra. Så blir det, i hela benen så jag skakar i hela benen och får typ liknande kramper som man får när någon kittlar en, alltså sådär lite obehagligt. Så det är ju obehagligt att smeka så. Fast jag känner samtidigt det sköna men rykningarna och kramperna gör ju så det ändå blir jobbigt liksom. Det är inte orgasm, för så har det aldrig kännts när jag onanerat själv. Och skulle det vara orgasm så betyder det att jag har orgasm från att han börjar pillar tills han slutar. Är det någon som vet vad detta är? Har jag bara råkat bli extremt kittlig just vid klitoris?

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

Annons:
Honestyisdead
10/20/17, 12:47 PM
#1

Du måste ju säga till honom så han inte fortsätter så.

Klitoris är ju en jäkla massa nerver så det är inte konstigt att reagera så om någon tar i för hårt.

[134643]
10/20/17, 2:14 PM
#2

Jag får också så när min kille tar i lite för hårt. Säg åt honom att vara lite lättare på handen helt enkelt :)

hund_katt
10/20/17, 2:17 PM
#3

Men han tog inte i hårt alls, det är det som är det konstiga. Självklart sa jag ju det, men vi fortsatte lite till för att kanske komma på vad det var. Det var ju inte obehagligt så det gjorde ont eller liknande, inte värre än att bli kittlad som sagt. Men han slutade ju sen när vi inte kom på vad det var för något. Jag själv snuddar ju bara när jag smeker, han tryckte inte men rörde ändå klitoris, och det var en så kraftig reaktion på det. Det kan ju inte vara normalt? Isåfall borde jag säkerligen vetat det och det skulle funnits något om det när man googlar, och hade säkert fått veta det på sexualkunskapen.

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

[134643]
10/20/17, 2:20 PM
#4

#3 Jag tycker att det låter helt normalt, jag kan inte ens ta direkt på klitoris då det är för känsligt.

Zadeira
10/20/17, 2:28 PM
#5

Jag har upplevt liknande med överkänslighet när jag varit riktigt kåt, eller efter att ha fått orgasm och man rör där.

Honestyisdead
10/20/17, 3:14 PM
#6

#3 Många är väldigt känsliga på klitoris och klarar inte av att andra rör rakt på.

Annons:
hund_katt
10/20/17, 4:50 PM
#7

Tack för svaren, då vet jag att det är normalt :) tänkte om det var att jag var överdrivet kittlig eller om jag har någon nerv som är fel eller nåt haha Trevlig helg!

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

Upp till toppen
Annons: