Annons:
Etiketthobby-och-fritid
Läst 1038 ggr
Nova00
2017-11-16 15:25

Internet vän

Är en tjej som går i 6:an och vill ha nån att skriva med helst i ålder mellan 12-14 år eller så som man kan prata med om problem och sånt där. Har precis flyttat och känner typ ingen i min nya klass så skulle vara roligt med någon att prata med över mail eller så. Jag älskar djur och har 1 hund och 2 marsvin sen tycker jag om att baka och rita ( ibland ) Har ganska svårt att öppna mig för nya personer direkt men när jag lärt känna dom blir det lättare Hahah kanske inte bästa sidan att skriva på men kom inte på nåt annat i stunden. 😅😂

Annons:
marremaggie
2017-11-19 00:27
#1

Hej jag är 14år och skulle gärna vilja ha lite mer vänner du kan få adda mig på snap så skriv privat

hund_katt
2017-11-25 21:35
#2

Jag är dock 00a och går i gymnasiet, men såg att vi har väldigt lika intressen 🙂 Går hundlinje på ett naturbruksgymnasium, älskar djur, att fotografera, när jag var yngre ritade jag mycket men har inte tiden för det längre haha😊 Gillar också att baka och laga mat! Tycker det är väldigt kul att lära känna nya människor så känns det okej med min ålder så får du gärna skicka ett PM så kan vi skriva där, eller om du vill adda mig på snap eller nåt går också! :)

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

Upp till toppen
Annons: