Annons:
Etikettkropp-och-själ
Läst 985 ggr
Girl13
11/18/17, 12:59 PM

Hormoner

Hej! Jag har svårt att gå upp i vikt och vill gärna få lite mer kvinnliga former. Fick tips om att äta mat som innehåller mycket hormoner för att bygga upp lite fett samtidigt som jag äter mer. Men jag undrar nu, har ni några tips om sånt som innehåller mycket hormoner? Vill ej äta piller utan helst mat:) tack!!

Annons:
Fridaaaa
11/18/17, 1:34 PM
#1

Hur gammal är du?

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

vallhund
11/18/17, 1:51 PM
#2

Man skall inte äta mat som innehåller hormoner. Tror du att du behöver hormoner kontakta en läkare, vill du gå upp i vikt kontakta en dietist.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Girl13
11/18/17, 1:53 PM
#3

Jag är 13 år, 165 cm lång och väger 43 kg

Honestyisdead
11/18/17, 2:03 PM
#4

Du kan inte äta dig till former du inte har på det viset. Din kropp kommer förändras under flera år framöver. Försök ta det lugnt.

Dimocarpus
11/18/17, 2:39 PM
#5

Vår yngsta syster var kortare än dig och väger som du. Hon hade en tunn och rak kropp som hon upplevde då. Vid 17 års ålder kom mensen och hennes bröst växte. Sedan dess var hon längst av oss tre systrar och har störst bröst av oss och kurvigaste.  

Precis som Hera sa, ta det lugnt. Ät och rör på dig som det ska, så kommer det andra sen. Alla växer i olika takt och ser olika ut även om det kommer från samma föräldrar eller har viss delade gener. Det är det som är så unikt med oss, att vi får se olika ut och ska se olika ut. 

Njut och försök att inte tänka så mycket på din figur. Jobba på ditt inre (självkänsla, personlighet och intressen). Ha kul! Livet springer fort iväg, särskilt som vuxen.

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

Fridaaaa
11/18/17, 3:39 PM
#6

#3 Din kropp kommer utvecklas flera år till. Experimentera inte. Låt kroppen ta sin takt :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
Girl13
11/18/17, 5:02 PM
#7

Okej!! Jag har redan fått min mens och har 70-75C i bhstorlek så det är inga problem!! Är hjulbent så det ser lite kurvigt ut iallafall… inte det att jag tycker jag är pinnsmal men vill gärna ha lite mer fett på kroppen:)

Upp till toppen
Annons: