Övrigt

Jobb under julafton

2017-12-08 19:46 #0 av: ipopuma

Hej alla ifokusare!

Vet inte om det här rätt forum, men har en fråga angående jobb. Finns det jobb man kan jobba under jul, mellandagarna och nyår?

Och någon som kan tipsa något? Kassaerfarenhet, jobbat i växthus och delat ut reklam. Har inga problem med kundkontakt och service men kan även jobba inom lager. Några tips vad jag kan söka?

Anmäl
2017-12-08 19:46 #1 av: ipopuma

Tillägg: Fast jag är så sent ute

Anmäl
2017-12-08 19:49 #2 av: Herveaux

Har inga jobbtips men kan tipsa om att fråga på Jobb iFokus.

// Harley
Sajtvärd Star Stable iFokus
Medarbetare Hundar iFokus
"Your differences make you important and special"

Anmäl
2017-12-08 20:06 #3 av: ipopuma

Tack :D

Anmäl
2017-12-08 22:32 #4 av: vendelay

Som du skriver är du sent ute men jag skriver några tips ändå som kanske kan funka nästa år om inte annat:

Kassapersonal i matbutiker (eller andra butiker / kiosker som har öppet då), presentinslagare (slå in presenter i varuhus), skotta snö hos grannar, skrapa bilrutor hos grannar, var jultomte åt grannar.

Veganism Savvity (English)
Vegan iFokus (svenska)

Anmäl
2017-12-10 21:34 #5 av: powerade

Här har hemtjänsten väldigt många platser. Kanske lite sent just nu. Men det är kanske något att tänka på till nästa jul om det är samma sak då. 

Men som de sas här ovan så brukar det vara efterfrågande på jultomtar. Samt Anisbröd. Kanske finns någon köp och säljgrupp på T.ex facebook du kan kika i?

Anmäl
2017-12-11 07:19 #6 av: ipopuma

Tack så mycket för hjälpen :) ska ut och fråga på Facebook. Ja det blev lite sent i och med jag fick ett sent besked (typiskt ) . Ska fråga runt :)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.