Annons:
Etikettövrigt
Läst 1158 ggr
ipopuma
12/8/17, 7:46 PM

Jobb under julafton

Hej alla ifokusare!

Vet inte om det här rätt forum, men har en fråga angående jobb. Finns det jobb man kan jobba under jul, mellandagarna och nyår?

Och någon som kan tipsa något? Kassaerfarenhet, jobbat i växthus och delat ut reklam. Har inga problem med kundkontakt och service men kan även jobba inom lager. Några tips vad jag kan söka?

Annons:
ipopuma
12/8/17, 7:46 PM
#1

Tillägg: Fast jag är så sent ute

Herveaux
12/8/17, 7:49 PM
#2

Har inga jobbtips men kan tipsa om att fråga på Jobb iFokus.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

ipopuma
12/8/17, 8:06 PM
#3

Tack :D

vendelay
12/8/17, 10:32 PM
#4

Som du skriver är du sent ute men jag skriver några tips ändå som kanske kan funka nästa år om inte annat:

Kassapersonal i matbutiker (eller andra butiker / kiosker som har öppet då), presentinslagare (slå in presenter i varuhus), skotta snö hos grannar, skrapa bilrutor hos grannar, var jultomte åt grannar.

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

powerade
12/10/17, 9:34 PM
#5

Här har hemtjänsten väldigt många platser. Kanske lite sent just nu. Men det är kanske något att tänka på till nästa jul om det är samma sak då. 

Men som de sas här ovan så brukar det vara efterfrågande på jultomtar. Samt Anisbröd. Kanske finns någon köp och säljgrupp på T.ex facebook du kan kika i?

ipopuma
12/11/17, 7:19 AM
#6

Tack så mycket för hjälpen :) ska ut och fråga på Facebook. Ja det blev lite sent i och med jag fick ett sent besked (typiskt ) . Ska fråga runt :)

Annons:
powerade
12/11/17, 3:03 PM
#7

Här blir de som vill sälja anisbröd bombade. Så verkar vara populärt;)

Upp till toppen
Annons: