Annons:
Etiketthobby-och-fritid
Läst 1073 ggr
shia
12/11/17, 7:48 PM

Vad pratar ni om med era vänner?

Jag pratar om iprincip allt med mina närmsta vänner. Min allra närmsta vän på skolan kan jag prata om allt med. Vi kan föra en neutral diskussion om det på våran syn, å hon kan förstå å jag kan förstå henne. Vi är från olika familjer och har båda ätstörning, och blivit "påkomna" om man kan säga så. Så vi är inte rädda över att ngn ska höra å skvallra osv, för alla vet seriöst allt(våra föräldrar skickat mail osv, om mig efter mitt suicidförsök som jag även det kan prata med min kompis om, hon kan nämna det å jag med men vi har som en vanlig diskussion om det.) folk brukar tycka om att gå bakom/sitta breve å lyssna (ibland är vi helt ovetanee tills den frågar vad tusan vi pratar om nu) vi pratar om ätstörningarna vi har, våra föräldras olika syner på det å hur de gör för att hjälpa. Lärarnas olika syner, mitt försök, klasaen, lärare, snygga vuxna på internet, vad vi ska bli, om kakor, kaffekoppar, allt. Medans jag med en annan av mina närmre vänner intr pratar liks djupt då hon inte kan ha lika stor förståelse från min syn så att säga hur jag tyck när en gör si å så. Men en "vanlig" syn på mat. Hon ät mer fokus pp skola. Men samtidigt en man kan lita på i alla lägen och som hjälper en när man behöv som mest men frågar som minst. Skulle vra intresant å höra vad ni pratar med era vänner om

Annons:
powerade
12/12/17, 5:22 PM
#1

Just idag har jag inga direkta vänner som jag för något samtal med. Men förut hade man vissa som man pratade med om allt. Medans vissa pratade man bara om några få ytliga grejer. Berodde på lite hur bra man kände varandra. Är skönt att ha någon som är i samma situation som en själv.

Upp till toppen
Annons: