Annons:
Etikettkropp-och-själ
Läst 1719 ggr
[Sterki00]
2017-12-18 11:05

kissa ner sig i sömnen

I morses  vaknade jag upp och känner en varm stråle.  Jag kände att det var blöt i min säng. Då inser jag att jag har kissat ner mej i sömnen.  Har det hänt någon annan? varför hände det?

Annons:
vallhund
2017-12-18 11:40
#1

Sånt som kan inträffa ibland, jag drömde att jag var kissnödig o gick på toa, då vaknade jag blöt i sängen.

Har bara hänt den gången, jag var 16 år.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Maria
2017-12-18 11:59
#2

Jag är 55 år och det har hänt mig två gånger. Ena gången var jag tonåring om jag minns rätt. Drömde också att jag var kissnödig och sprang och letade efter en toalett men vaknade av att jag redan kissat; -)

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

vendelay
2017-12-18 15:31
#3

Om det bara händer en enstaka gång är det ingen fara, det kan hända alla. Det handlar väl om att en är kissnödig och kroppen inte orkar hålla emot längre antar jag.

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

2Sirius
2017-12-18 20:29
#4

Visst är det skenant att kissa på sig eller i sängen. Om man blir riktigt berusad, och deckar, så finns det stor risk att man gör det. Jag hade själv problem en bit upp i åldern, det provades med någon matta som lades på madrassen, kopplad till en apparat, som lät, då det blev blött, men vad hjälpte det då olyckan redan var ett faktum. Då jag började närma mig Tonåren, så fick jag en Medicin, den fungerade ungefär som en Pencilinkur, tog den en liten tid, sedan var problemet borta. Då detta var många år sedan, så har det hänt ännu mer sedan dess. Så vem som än har dessa problem, lycka till, det finns bra hjälp att få… ☺

!ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ?ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Upp till toppen
Annons: