Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 1663 ggr
Eelliiee
12/18/17, 3:14 PM

Skaffa pojkvän

Hej. Jag är 13 år och har aldrig haft en pojkvän. Det är inte så att jag känner det som en press eller så men det skulle bara vara så mysigt typ. Har aldrig heller hånglat osv vilket jag också vill. Har en liten crush på en kille i parallellklassen som jag inte ens har pratat med. Är så sjukt blyg så vet ej riktigt hur jag ska få kontakt. När fick ni pojkvän för första gången? Ligger seriöst och längtar efter att få ligga o kyssas i min säng.

Annons:
[rumelle]
12/18/17, 3:22 PM
#1

Jag var 16, skulle fylla 17 när jag träffade min första pojkvän, som även blev min enda pojkvän.

Annielle
12/18/17, 3:47 PM
#2

Jag var 13 och var också sjukt blyg, träffade honom hemma hos min tjekompis kille eftersom det var hans bästa vän. Vi sågs faktiskt aldrig ensamma, det var alltid vi fyra, jag hade nog inte vågat träffa honom själv ens eftersom jag var så blyg…

Var dig själv, det finns redan så många andra.

[134643]
12/19/17, 9:42 AM
#3

Jag var nog 14 med min första pojkvän. Han var äldre än mig, och i princip flörtade han med mig en dag, senare samma dag gick vi hem till honom och han hånglade med mig. I fortsättningen var det allt vi gjorde, hånglade och han tog det längre och längre varje gång. Jag var jätteobekväm. Gjorde slut ett tag senare och fick inte min första fina, trygga pojkvän förren jag var 17.

lunaticIam
12/19/17, 2:25 PM
#4

Jag var 19. 

Skriv en lapp till honom?
Ha med en kompis du känner dig bekväm med om du går fram till honom?
Du kan ju också prova ta kontakt via sociala medier - kanske är lättare för dig till att börja med 🙂

Tuggummiiit
12/22/17, 7:18 PM
#5

Jag var 20 första gången, jag hade en riktig pojkvän. Men jag förstår precis din känsla, det är jättefint att ha någon att mysa med. 

Men gör inte något bara för att göra det, det kommer vara värt väntan när det väl inträffar!

- Jennie

Zachis
12/23/17, 10:50 AM
#6

inga människor är perfekta, men bra vänner/ intressanta människor dyker upp när man minst anar det.

Jag har aldrig haft en bästa vän, men jag är inte riktigt intresserad av det heller. 

Men när du träffar någon du trivs med, så håll kontakten för vänskaper är värdefulla

Annons:
Gaara
12/29/17, 1:23 PM
#7

Jag var 19 när jag fick min första pojkvän. När jag var i din ålder så var jag ledsen över att ingen kille jag gillade gillade mig tillbaka. Nu i vuxen ålder så är jag snarare glad över att ha sluppit en massa oseriösa korta förhållanden utan är glad att jag bara haft tre långa seriösa. :) Det jag menar med det är att låt det ta den tid det tar. :)

edlit00
12/30/17, 6:18 PM
#8

Jag var 12, om du har sociala medier kan du ta kontakt på det sättet.

Upp till toppen
Annons: