Mode och skönhet

Bästa läppbalsamet

2018-01-12 07:59 #0 av: powerade

Kan ju inte bara vara jag som är i behov av läppbalsam just nu.
Tänkte därför vi kunde öppna en tråd där vi skriver vilken sort vi tycker är den bästa?:)

Jag tycker lypsyl med beewax är bäst. Gillar den kylande effekten när jag har ont i läpparna.

Vanliga lypsyl är bra men inte så skönt när man har ont.

Sen har vi Carmex finns i burk och tub. Tycker om denna också, även den har en kylande effekt som jag tycker om. Dock lite mer svåranvänd än lypsyl.
Den i tub är dock bra om man delar med folk då det är enkelt att klämma ut på fingret:)

Anmäl
2018-01-12 08:18 #1 av: [AnimeV4]

Jag gillar Försvarets hudsalva. Den funkar jättebra trots att jag äter den starka acnemedicinen Isotretinoin, mest känd som Roaccutan.

Anmäl
2018-01-12 18:00 #2 av: [rumelle]

eos

Anmäl
2018-01-12 19:26 #3 av: eirwen

Elizabeth Arden 8 hour skin protectant! Dyr men dryg och ingenting slår den mot spruckna, torra läppar.

Värd för https://socialtarbete.fria.ifokus.se och medarbetare på Psykologi ifokus.

Anmäl
2018-01-13 17:08 #4 av: Jellyspannkaka

Den som funkar bäst för mig och hjälpte mina gudomligt spruckna läppar är decubal lips & dry spots. Tuben håller väldigt länge då produkten är dryg och håller länge på läpparna ifall man inte gnor bort det.

Anmäl
2018-01-14 18:33 #5 av: Äppelsnäckan

Eos och Hurraw.

Anmäl
2018-03-19 13:33 #6 av: MEML

Försvarets läppsalva älskar jag.

Och om jag ska fixa mig till någon speciellt så brukar jag ha på Nivea som glänser i ljuset.

Medarbetare på  Omplacering och Teckning iFokus

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.