Annons:
Etikettmode-och-skönhet
Läst 984 ggr
powerade
1/12/18, 7:59 AM

Bästa läppbalsamet

Kan ju inte bara vara jag som är i behov av läppbalsam just nu. Tänkte därför vi kunde öppna en tråd där vi skriver vilken sort vi tycker är den bästa?:) Jag tycker lypsyl med beewax är bäst. Gillar den kylande effekten när jag har ont i läpparna. Vanliga lypsyl är bra men inte så skönt när man har ont. Sen har vi Carmex finns i burk och tub. Tycker om denna också, även den har en kylande effekt som jag tycker om. Dock lite mer svåranvänd än lypsyl. Den i tub är dock bra om man delar med folk då det är enkelt att klämma ut på fingret:)

Annons:
[AnimeV4]
1/12/18, 8:18 AM
#1

Jag gillar Försvarets hudsalva. Den funkar jättebra trots att jag äter den starka acnemedicinen Isotretinoin, mest känd som Roaccutan.

[rumelle]
1/12/18, 6:00 PM
#2

eos

eirwen
1/12/18, 7:26 PM
#3

Elizabeth Arden 8 hour skin protectant! Dyr men dryg och ingenting slår den mot spruckna, torra läppar.

Värd för https://socialtarbete.fria.ifokus.se och medarbetare på Psykologi ifokus.

Godis…
1/13/18, 5:08 PM
#4

Den som funkar bäst för mig och hjälpte mina gudomligt spruckna läppar är decubal lips & dry spots. Tuben håller väldigt länge då produkten är dryg och håller länge på läpparna ifall man inte gnor bort det.

Äppelsnäckan
1/14/18, 6:33 PM
#5

Eos och Hurraw.

Ny uppstart hösten 2023!
www.snackan.weebly.com Akvariesnäckor - Fakta, bilder och odling!

[EM_L]
3/19/18, 1:33 PM
#6

Försvarets läppsalva älskar jag. Och om jag ska fixa mig till någon speciellt så brukar jag ha på Nivea som glänser i ljuset.

Annons:
Anonym783
3/22/18, 11:11 PM
#7

rekommenderar även jag Carmex, har en liten tub som är jättepraktisk för man trycker bara till lite o sen sätter man på det nästan som ett läppglans. återfuktar jättebra

Hakuna Matata.

Upp till toppen
Annons: