Annons:
Etikettstudier-och-utbildning
Läst 956 ggr
ipopuma
1/30/18, 2:33 PM

Vi som tar studenten 2018

Någon mer som studenten 2018? Är ni taggade?

Annons:
JoannaLi
1/31/18, 6:43 PM
#1

Jag! Jag är taggad på studenten i sig, men har mycket ångest över tiden efter studenten, även om mycket verkar falla på plats. 

Är du taggad?

ipopuma
1/31/18, 10:02 PM
#2

#1 ja det är blandade känslor. Ena sekunden är jag jätteglad andra har jag panik hahahaha. Har hittat min studentklänning nu men har lite panik över mössa och balklänning XD 

Känner det där med efter studenten. Man blir lite Vad ska jag göra med mitt liv? XD

[134643]
2/1/18, 9:45 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Ni har mycket kul att se fram emot! :D Jag har redan tagit studenten, men jag tänkte bara säga att jag har en balklänning att låna ut om någon vill ha den. Använd en gång bara. Passar en S, och kanske något lite större också.

ipopuma
2/2/18, 7:53 AM
#4

#3 tack så mycket för erbjudandet!

JoannaLi
2/2/18, 10:07 AM
#5

Idag kom min studentklänning, äntligen! Den passade, och faller superfint, precis som jag nästan vågat hoppas på :D 

Däremot är den fortfarande liite kort (enligt min standard) och lite väl urringad (återigen - för min smak), men den är så oändligt fin i övrigt så jag är jättenöjd! Och förhoppningsvis kommer mössan till nästa veckoslut, så då kan jag testa mössa+klänning+skor. Älskar att vara ute i god tid, for once!

#3 Den var jättefin!

ipopuma
2/9/18, 4:12 PM
#6

Nu har jag köpt både student och balklänning! Allt börjar kännas mer och mer verkligt nu :D

Annons:
Upp till toppen
Annons: