Annons:
Etikettkänsliga-rummet
Läst 1093 ggr
Katniss
2/6/18, 6:58 PM

Förlorat en vän

Hej! Behöver lite hjälp och råd. 

Förra veckan 'gjorde jag slut' med en vän eftersom att vi hade en väldigt giftig relation som jag helt enkelt mådde dåligt av. Det slutade i bråk och blev kallad namn o hot mm, efter det blev det blockning på alla sociala medier. 

Nu är problemet att vi går på samma skola, tar samma buss till skolan och bor nära varandra. Har någon något tips? Blev konfronterad idag av henne om det och slutade med att jag gick gråtande till mina andra vänner…

R.I.P. Anton 💔

Annons:
[Wijnja]
2/6/18, 7:34 PM
#1

Känner igen mig hon är rädd för mig för hon vet hon har lurat av mig pengar

[134643]
2/6/18, 7:52 PM
#2

Jag skulle bara försöka att ignorera henne. Kommer hon fram för att prata med dig, säg helt enkelt att du inte vill prata med henne och försök gå därifrån. Tillslut kommer hon nog att tröttna och släppa det. Kom ihåg att du inte är skyldig henne att lyssna på henne, och speciellt inte om hon inte kan diskutera det på ett vuxet och schysst sätt.

Katniss
2/6/18, 8:06 PM
#3

#1 Ojdå….. vad hände?

#2 Var det jag gjorde/försökte göra imorse. Hon hade kommit en o en halvtimme tidigare till skolan bara för att kunna sitta vid entrén o vänta på mig när jag kom. Försökte fysiskt hålla mig tillbaka, tack o lov lyckades jag putta undan henne o gå vidare

R.I.P. Anton 💔

Upp till toppen
Annons: