Annons:
Etikettinternet-datorer-tv-spel
Läst 969 ggr
whoppydough
2018-02-10 04:01

Privat blogg som blivit offentlig??

Har under en längre period haft en privat blogg, alltså att bloggen dels är sökskyddad men även lösenordsskyddad. Jag har skrivit mycket om ångest och massa andra tankar som jag endast vill ha för mig själv där och har använt mig av ett helt ologiskt lösenord så det är inte möjligt att bara gissa det. Helt plötsligt nu får jag info om att jag har läsare. Inte mer än 10 st men ändå? Jag vet dessutom inte vilka dessa är och hur dom kommit åt bloggen? Är det en bugg hos nouw eller vad har hänt? Har nu bytt lösen men tycker inte det är speciellt kul att veta att vem som helst kanske har eller har haft tillgång till alla mina tankar och "dagboksinlägg". Någon som vet vad som kan ha hänt och vad jag kan göra åt saken?

Annons:
shia
2018-02-10 17:29
#1

Är det per unika besökare eller totalt? Annars kan de lätt bli om man kollar från olika ställen osv

[134643]
2018-02-10 17:34
#2

Finns det någon anledning till att du skriver på nätet och inte helt enkelt i en privat bok? Är kanske gammaldags nu men vill man ha något privat skulle jag inte satsa på att göra det på nätet. Annars håller jag med om #1, om du läst din egen blogg från andra ställen kan det ju vara du själv helt enkelt.

whoppydough
2018-02-10 20:46
#3

#1 #2 Det är flera unika besökare.

Och jag väljer att skriva på nätet för att jag dels hår sån dålig handstil så jag knappt ser vad jag skriver haha. Men också för att jag kan lägga in bilder och det tar dessutom mycket mindre tid att skriva på dator eller mobil.  Jag kan också ha den med mig vart jag än är. Har skrivit i en vanlig bok innan men det tar så lång tid att jag ger upp efter ett tag.

shia
2018-02-10 21:27
#4

Du har int tänkt på att skriva men ej publicera? Eller skriva på word

[134643]
2018-02-10 21:39
#5

#3 Skriv i anteckningar på mobilen/datorn? Eller Word eller google drive/Docs så kommer du åt det överallt. Har lite svårt att se poängen i att publicera något på nätet om det är så viktigt att ingen får se det.

Dibiy
2018-02-27 19:58
#6

Bloggar inte på nouw.. Men om jag var du skulle jag inte ha med nån personlig information samt täcka över andras namn. Allt på nätet kan komma ut. Då vet ju ingen att det är du som driver bloggen iaf

Annons:
Upp till toppen
Annons: