Annons:
Etikettsex-och-samlevnad
Läst 2223 ggr
emeliesve
2018-02-15 22:40

(X) Oralsex - att ge eller få?

Min kille verkar älska att ge mig oralsex och det är också det jag får lättast orgasm av, när han använder fingrar och tunga. Därför slickar han mig i princip varje gång vi har sex.  Han blir väldigt upphetsad av det och för mig är ju det perfekt.

Problemet är bara att jag inte är lika förtjust i att ge honom oralsex. Därför blir det ganska sällan att jag gör det, kanske var tionde gång vi har sex, max. Jag vill vara en bra flickvän och jag vet hur mycket han älskar när jag gör det. Jag vill vara bra på det!  Men jag skulle verkligen vilja känna att jag blir upphetsad av det på riktigt.  Han är noga med hygienen. Alltid ren och fräsch där nere men ibland tycker jag att utlösningen har en ganska frän, metallisk smak som jag har lite svårt för. Andra gånger smakar den nästan ingenting och då känns det mycket bättre när han kommer vid oralsex, mildare, som extra saliv i munnen ungefär.

Det skulle vara intressant att veta vad ni tycker. Är det någon som känner igen sig? Tycker ni lika mycket om att få oralsex som att ge? Hur ofta gör ni det? Vad tycker ni om killens smak, eller om du är kille, vad tycker du om att ge oralsex på tjejen? Har ni några tips för hur man ska tycka om det mer?

Annons:
tiger tok
2018-02-16 07:20
#1

Han behöver ju inte komma i munnen på dig,

Herveaux
2018-02-16 08:09
#2

Först och främst ska du aldrig göra något som inte känns bra för dig! 
Om du sen ändå tycker att det faktiskt känns okej att ge oralsex men att hans utlösning är problemet så  - precis som #1 skriver - behöver du ju inte stimulera honom med munnen ända tills han kommer. (Eller prova att suga av honom med kondom på). 

Jag älskar att ge min make oralsex, men det är sällan som han kommer i min mun. Tycker smaken är okej men för mig är det konsistensen som är…skum. 
Han skulle aldrig tycka jag var en "dålig" partner om jag skulle börja vägra oralsex överhuvudtaget, han vill såklart att vi båda ska ha en mysig stund tillsammans och då får det inte finnas press eller tvång. 

Bästa sättet för att tycka om att ge oralsex är just att göra det för att man vill och inte för att man "borde" eller "måste".
Våga prova sig fram till en teknik som känns bra både för den som ger och för den som får.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

emeliesve
2018-02-16 09:00
#3

Jag vet att han inte behöver komma i munnen men det är ofta mest praktiskt för kommer han någon annanstans behöver man ju ställa sig i duschen efteråt och det är inte alltid man vill det. Helst vill man ju bara ligga och mysa direkt efteråt i stället. Det är bara ibland det smakar konstigt, inte alltid.

Det är mest att jag inte blir upphetsad av själva sugandet. Min kille tycker ju att det är dösexigt att slicka mig och jag vill känna så när jag gör det skönt för honom också.. Han kan också tycka att det är jätteupphetsande att smeka och slicka på mina bröst. För mig är det ju skönt men vad får HAN ut av det liksom?

Herveaux
2018-02-16 09:46
#4

#3 Ha lite papper nära till hands, eller våtservetter så behöver man inte en dusch för att få väck kladdet. Eller dra på en kondom. 
Utlösningen kan få olika smak beroende på vad han har ätit, du kan läsa mer här

Kan du kanske få ut mer av det om han tar på eller smeker dig samtidigt? 
Många gillar 69:an (men givetvis inte alla). 
Han tycker om att se  på dig, tycker om att ta på dig, han får njutning av att se/höra att han får dig att njuta. En del får ut lika mycket av att ge som att få.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Magrat
2018-02-17 15:00
#5

Jag vägrar att få oralsex. Tycker verkligen det är vidrigt eftersom jag har dåliga minnen kopplade till att få det. Tycker det är otrolgt trist då jag vet att min man gärna skulle ge, men jag fixar det inte och då accepterar vi situationen som den är.

Däremot älskar jag att ge oralsex och tänder själv rätt mycket på det. Regeln är att han inte får komma i min mun då även jag finner konsistensen himla skum. smaken är väl inget vidare heller, oavsett vad han ätit.

Regeln med sex är ju att aldrig göra något man inte känner sig okej med. Prata med din partner, kommunikation och att man känner sig bekväm är a och o när man ska ha sex av alla dess slag.
Även jag rekommenderar papper eller våtservetter i närheten.

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Upp till toppen
Annons: