Annons:
Etikettböcker-film-och-musik
Läst 859 ggr
swapp
2/21/18, 1:17 PM

Årets melodifestival

Vet inte om det finns en likadan tråd redan, men har inte sett någon. Så jag undrar: Följer ni melodifestivalen 2018 och vad tycker ni?

Annons:
swapp
2/21/18, 1:20 PM
#1

Själv tycker jag att detta är den sämsta mello'n på många år, finns ingen låt som känns som en "vinnarlåt". Tycker alla låtar är usla, t.o.m dom som har gått till final. Gillar ioförsig Benjamins bidrag men som sagt, känns inte riktigt som en vinnarlåt, även om den är bra.
Har lite svårt för David lindgren också…

Fridaaaa
2/21/18, 1:24 PM
#2

Blir sämre och sämre för varje år Och iår är ett av de värsta enligt mig.
Tävlingen har blivit mer "underhållande" än för bra musik enligt mig.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

missMoa
2/21/18, 4:31 PM
#3

Tycker den är otroligt dålig, manuset är dåligt, mellanakterna är dåliga och bidragen är dåliga, lite svårt för programledarna oxå

DogeLove
2/21/18, 7:57 PM
#4

Värsta Mellon någonsin! Finns ingen bra låt, (förutom Dotter’s som var ok men hon gick inte vidare.) programledaren är jobbig, finns typ inga bra mellan akter. Saknar Mellon 2015 med Måns och Filippa! :(

akvarium123
2/21/18, 8:03 PM
#5

Tycker väl att jag hört bättre låtar i mitt liv. Ifall det nu ska vara en låt som ska vinna är det väl den där My Turn eller Benjamin Ingrossos. Men alla har ju olika musiksmak och det är så det är. Och alla tycker olika också. Men sen att manus,mellanakter och programledare är dåliga det vet jag inte. Kanske att jag inte gillade lördagens mellanakt men manus kan jag inte säga någonting om då jag inte kan något om manus alls och programledarna tycker jag väl är sådär. Kunde varit bättre men så tycker jag varje år så inget särskilt egentligen.

LeeKnow
2/24/18, 7:46 PM
#6

Riktigt uselt. Bara massa skräplåtar som kanske platsar in på radion men verkligen inte i esc, hälften av artisterna kan knappt sjunga. Undantaget är väl kanske liamoo, mendez var också bra men inte heller en esc sång o han kunde knappt sjunga..

Annons:
powerade
2/25/18, 1:28 AM
#7

Avskyr låtarna till 100% slutade följa för flera år sen. Då tycker jag mest om rock o.s.v så för min musiksmak har det bara varit få nummer genom åren jag tyckt om xD sen gillar jag unika låtar och röster vilket jag inte tycker finns så gott om i musikvärlden idag över lag:/

Eelliiee
2/25/18, 8:42 PM
#8

Känns som ett stort skämt detta året, uselt

QueenH
2/26/18, 9:34 AM
#9

Jag tycker att melodifestivalen brukade vara ganska roligt när det var mer "seriösa" låtar. Men jag förstår mig helt ärligt inte på folk som röstar vidare låtar som knappt är en låt, bara underhållning.

DogeLove
2/26/18, 11:37 AM
#10

Är det bara jag som funderar på hur dom väljer låtar och vilka som väljer låtar?

Fridaaaa
2/26/18, 11:46 AM
#11

#10 Krister Björkman väljer vissa av dem.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

DogeLove
2/26/18, 11:49 AM
#12

#11 Ok, undrar hur han tänker när han väljer?

Upp till toppen
Annons: