Annons:
Etikettövrigt
Läst 823 ggr
akvarium123
2/21/18, 8:09 PM

Saknar Klassen!

Hej!

Alltså har nu gått 9 månader sedan klassen skildrades och alltså sorry men jag kommer aldrig klara ett år till känns det som haha. Har börjat sakna dom så MYCKET! Hur gjorde ni när ni skulle sluta nian eller 6;an/7;an och börja på en annan skola. Var det jobbigt och hur gjorde ni då?

Mycket tacksam för svar!

Annons:
powerade
2/23/18, 11:10 AM
#1

Klart man saknar det man hade då men sen i slutet av gymnasiet hade jag fått mig ett ännu bättre gäng. Det man kan göra är ju att hålla kontakt och ses då och då och få träffa varandra

powerade
2/23/18, 11:10 AM
#2
Vikan
2/23/18, 3:19 PM
#3

Gick ut nian för två år sen, och kan inte säga att jag direkt saknat hela klassen. Men håller kontakten och umgås med de jag saknar och tycker om - vilket är typ en person egentligen. Men har ett litet gäng från nian jag fortfarande umgås med då och då, och det är väl egentligen mitt tips om du saknar dem: håll kvar kontakten. 

I min nuvarande gymnasiklass går jag med en från min klass i högstadiet och i paralell klassen har jag en annan, vilket har gjort att jag umgås med fler från högstadiet helt enkelt (är egentligen en introvert men blir halvt meddragen på saker, vilket jag faktiskt är tacksam för)

Upp till toppen
Annons: