Annons:
Etikettövrigt
Läst 805 ggr
Dibiy
2018-02-27 19:54

Utmaning till ALLA..

Är så sjukt trött på allt! I dagens samhälle måste man se ut på ett visst sätt, klä sig i rätt kläder och till och med gå på rätt sätt för att duga. Tjejers (och vissa killars såklart) dagar går i princip ut på att försöka duga inför andra, man mår så sjukt dåligt. Orkar seriöst inte smeta in 10 kg fondation i ansiktet varje morgon längre. Från och med nu ska jag ta av mig masken och va mig själv, ska sluta va så stel och tråkig. Är ju fortfarande kul med smink, men tänker sluta överdriva. Vilka är med? Glöm inte att DU är så f#cking fin precis som du är. Dom som inte kan acceptera dig som du är har inget i ditt liv att göra.

Annons:
akvarium123
2018-02-27 20:32
#1

Heja dig säger jag bara! 

Jag själv är mig själv till 150%. Kanske till och med ännu mer än vad jag är hemma. Men alltså det är verkligen Inte bara utsidan som räknas utan också INSIDAN!

Väldigt många personer tänker nog att man ska vara som alla andra men i slutändan så är nog de flesta lika varandra även fast att de försöker vara en annan person.

tlover
2018-02-27 20:44
#2

Många märker inte egentligen att man går osminkad (det beror ju på såklart men ändå) . Jag har i princip aldrig sminkat mig och många tror ändå att jag sminkar mig. Även då jag var tonåring trodde många att jag sminkade mig

l'm back

Upp till toppen
Annons: