Annons:
Etikettkropp-och-själ
Läst 1494 ggr
Unicorngirl4
2018-03-09 22:28

Psykisk ohälsa?

Hej. Jag har under en lång lång tid haft så mycket funderingar kring detta ämne… Jag tänker ta detta så kortfattat jag kan: Jag är 12 år gammal, tycker att jag är jätteful, varit mobbad, få vänner. Inte riktiga heller, mina föräldrar ska skilja sig, mina syskon hatar mig, … etc. Under flera års tid har jag haft stunder eller perioder där allt känns liksom… tungt? Och jag har liksom haft så höga krav på migsjälv, sett ner på migsjälv osv… jag vet nog egentligen inte vart jag vill komma med detta inlägget men har någon av er känt det samma?… jag är ingen expert på psykisk ohälsa eller så, men jag har haft extrema känslor under somsagt flera år, då jag varit deprimerad. Det känns så ensamt, det finns ingen jag kan prata med.. vad ska jag göra?

  • Redigerat 2022-09-14 23:10 av vendelay
Annons:
Peak303
2018-03-09 23:31
#1

Jag vet hur du tänker då jag själv lider själv av psykisk ohälsa och gjort sedan jag var väldigt väldigt liten. Bästa du kan göra är att leta upp någon bra psykolog eller liknande för att få hjälp med vad du behöver hjälp med. Det är viktigt att du får den hjälp du behöver för att må bättre! 

Hoppas verkligen att det blir bättre ❤️
Skulle det vara kan du skicka PM till mig om du skulle vilja prata av dig eller liknande.

-'  Malin Hultman _- Medarbetare på Kanin & Naturfoto
_Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Lund, Skåne
Portfolio | Instagram | Kaningenetik

vallhund
2018-03-14 17:23
#2

Finns det en Ungdomsmottagning där du bor, eller BUP mottagning?

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Upp till toppen
Annons: