Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 724 ggr
Ella Fischer
2018-03-20 17:22

Mixed signals...

Hej, Nu är det som så att jag är med om väldigt mycket skoldrama såhär i nian, med balen o rykten o allt. Så jag känner att jag behöver lite hjälp med en sak Så en kille, vi säger att han heter Henrik, frågade mig till balen (som är i juni) i januari, i början av vårterminen. Att han gillar mig är ingen nyhet, snacket går lite fram och tillbaka mellan oss, det är egentligen mer ögonkontakt som vi brukar ta. Idag när jag var påväg till engelskalektionen från en kompis skåp mötte jag på Henrik och en av hans ”bröder” i korridoren. (Vi kallar hans bror för Teo) När jag gick förbi, eller rättare sagt var precis framför, Henrik och Teo började dem knuffas och ”bråka”. När de var precis framför mig låtsades dem även hångla (don’t ask me why, nästan alla killar i skolan är omogna etc). Jag tror att han bara ville verka cool med knuffningen/”bråkandet” men vad de ville med låtsats hånglandet har jag ingen aning om, så det är därför jag är här. Vad tror ni de ville och varför? Bara roligt att se vad alla tror/tänker 🤗

Annons:
Carrosh
2018-03-20 21:28
#1

Det är ju omöjligt att veta utan att fråga dem själva, egentligen. Vad som rör sig i tonårspojkars huvuden är oklart även för andra tonårspojkar eller flickor. Det enda sättet är att du frågar dem ifall du vill veta. 🙂

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Upp till toppen
Annons: