Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 1495 ggr
Fluffi16
2018-03-26 21:30

Har han glömt mig?

Hej för typ 3 år sen så var det en kille som berättade att han var kär i mig och flirtade med mig hela tiden, varje gång han kom nära mig fick jag typ fjärilar i magen och blev helt stum så jag sa aldrig något… men han gav sig ändå inte… sen gick det några månader och då sa han aldrig något mer.. jag försökte få lite ögonkontakt och ibland fick jag det väldigt ofta.. nu går vi i två helt olika skolor men ser varandra ibland i affären, vi har även matchat på en dejtingapp för barn typ ;) och då var han bara ute efter att byta bilder och jag sa nej.. då tog han väck mig och jag tänker hela tiden på han… tänker han tillbaka på mig eller har han glömt mig?

Annons:
vendelay
2018-03-27 18:01
#1

Om han tänker på dig eller inte vet bara han själv.

Kanske var han intresserad för 3 år sedan, men ni är så unga (antar jag, eftersom du skriver "dejtingapp för barn") att personer förändras otroligt mycket på kort tid och om han bara var ute efter att byta bilder så tycker jag att du ska försöka glömma honom. Han är inte bra, och det finns trevligare personer som vill ha hela dig - inte bara en bild.

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Upp till toppen
Annons: