Annons:
Etikettinternet-datorer-tv-spel
Läst 2338 ggr
Crazybat1
4/9/18, 5:20 PM

Ta bort gillamarkering (instagram)

Har lite panik, var inne på min kompis bästis insta och väl där så råkar jag gilla senaste bilden!!! Tog bort gillamarkeringen fort som tusan men nu till min fråga: Kan den här människan se att jag gillade bilden?  Kan tillägga att jag följer inte den här personen.  F*n, jag var bara nyfiken. Jag är fett rädd att min kompis ska få veta på nåt sätt att jag har stalkat hennes kompis.  Det är nog egentligen ingen big deal, jag kanske överreagerar?

Annons:
Kirnzy
4/9/18, 5:23 PM
#1

Om personen har på notiser så kan hen se att du har gillat en bild. Men varför skulle det spela någon roll om du har gillat den senaste bilden? Lite jobbigare om det har en bild för 37 veckor sen kanske? ;)

akvarium123
4/9/18, 6:14 PM
#2

#1 Haha sådant händer mig typ varje månad att jag råkar gilla en bild som varit flera år gammal!😂

LinneaWik
4/12/18, 9:09 PM
#3

#1 Jag råkade gilla en bild på min Cruchs (stav) insta…. Bilden var 3 år gammal ahahahahahahhaha

Fattaringenting
4/17/18, 5:39 PM
#4

Jag har också varit med om det men ingen har frågat mig, [tog bort gillningen inom några timmar"] ursäkta men varför har du gillat min bild för tre ÅR SEDAN!?

Upp till toppen
Annons: