Annons:
Etikettkropp-och-själ
Läst 482 ggr
Fettkonstig
4/26/18, 8:28 PM

Utslag på hakan!!

Asså guud!! Hej alla… Jag märkte nyss att jag fått massa utslag på min haka, som jag inte hade imorse. Jag tror inte jag ätit något annorlunda än vad jag brukar, jag har inte heller använt någon annan speciell smink produkt än vad jag brukar. Dessa utslag ligger ganska nära bredvid där jag ganska nyss hade en stoor inombords finne jag hade nyss, men jag tror inte det har med de att göra. Jag kanske också ska nämna att jag just nu har min mens, men jag har inte haft utslag någon gång tidigare under min mens (haft det typ 2-3 gånger). Jag är bara såå orolig nu att imorgon när jag vaknar upp ska hela ansiktet vara täckt! Vet någon vad det är?

Annons:
powerade
4/27/18, 12:00 PM
#1

Har du kanske rört i någon växt sen rört dig på Hakan? Jag kan vara känslig mot vissa växter så i somras blev mina armar alldeles prickiga och kliade. Endast ett dygn.

powerade
4/27/18, 12:00 PM
#2
akvarium123
4/27/18, 1:57 PM
#3

Jag tycker inte du ska vara så orolig. Du har väl bara haft det i några timmar än så länge. Däremot ska du nog kontakta vårdcentralen ifall det inte försvunnit inom 1-2 veckor. Då kan du troligtvis få någon sorts medicin ifall det nu vore nödvändigt.

Upp till toppen
Annons: