Annons:
Etikettstudier-och-utbildning
Läst 760 ggr
shia
2018-05-31 17:47

So prov panik

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är gråtfärdig nu, har sista provet i so denna termin imorn inom geografi å slutbetyget hänger på detta(inom geografi) haft massor prov denna vecka så ej hunnit plugga. Pluggade idag på lektionen å hittade då svar på 10 av dessa, tänkte hitta resten ikväll å försöka plugga. Trodde jag var noga å ta rätt mapp, tog fel mapp… Å har nu inte några anteckningar alls!!!!(å han brukar på proven skriva frågorna exakt som alla anteckningar) har panik nu… Har ingen som kan skicka svaren till mig. Skulle underlätta mycket om någon kan skriva något om så bara om en punkt… Gråter på riktigt och vet ej vad jag ska ta mig till!!!

Annons:
Aleya
2018-05-31 18:03
#1

Testa googla? Jag tror det är lättare än att någon ska ge svar.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Vikan
2018-05-31 18:10
#2

Bara av att googla får man fram rätt bra svar, t.ex. mortalitet som är ett mätvärde på antal dödsfall

shia
2018-05-31 18:30
#3

jo jag håller på att googla i högsta hugg, tänkte mest på vissa då det är lite mer tänkande osv kan vara svårt å få fram, och om någon har ngn bra förklaring eller så. 

hatar bara detta hände nu, då jag faktiskt kommit igång å svarat på de flesta under lektionerna å jobbat på bra, och fokuserat…  och var stolt över att jag faktiskt jobbade och kämpade så jag faktiskt skulle kunna få A

Aleya
2018-05-31 18:40
#4

#3 när inte Google fanns eller internet alls så gjorde jag som så: svara först på det man kan. Sen får man börja slå upp det man inte kan. Vi ska inte göra ditt prov. Det är du som ska bevisa att du kan.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

shia
2018-05-31 19:43
#5

Jo nog förstår jag det :) men just det att allt pluggmaterial är på skolan, som jah redan sökt upp en gång…. Jaja får göra provet imorn helt enkelt, kan inte göra det senare då betygen sätts må/ti

Upp till toppen
Annons: