Annons:
Etikettlekar-och-skoj
Läst 2498 ggr
[134643]
6/1/18, 10:11 PM

Officiella sociala medier tråden

Hej vänner! Jag gör nu en ny sociala medier tråd då den förra är rätt så inaktuell och jag får många meddelanden från människor som inte längre vill vara med i den. Av den anledningen kommer jag att radera den förra tråden helt.  Ni får jättegärna hjälpa mig att informera vilsna nykomlingar om att denna tråden finns. 

Den här tråden är alltså till för alla oss som vill dela med oss av vår snapchat, instagram, bloggar, tumblr, twitter och allt annat ni kan komma på. Ni kan med fördel skriva en liten text om vem ni är, och om ni letar efter vänner så kan ni skriva vilken ålder eller typ av människa ni söker. 

Och, ta hand om er! Lämna inte ut någon privat information till främlingar, träffa inte någon utan att ni är helt säkra på vem det är och gör det alltid på en plats där det finns mycket annat folk runt er. Om någon är obehaglig eller om du är det minsta misstänksam över personen du pratar med, blocka den! Låt aldrig någon övertala dig att göra något som du inte känner dig bekväm med.

Party on! ❤️

  • Redigerat 4/26/21, 1:31 PM av Niklas
Annons:
[fleuriexarcaedia]
6/6/18, 12:13 AM
#1

instagram: smithfleurie

Söker vänner mellan 16-19 år! 😊 Är själv 18  (men bor i USA).

Äppelsnäckan
6/9/18, 12:10 AM
#2

Söker vänner mellan kanske 16-20 år. Jag är 18 själv. Om du är en öppensinnad, galen person är det bara att PM:a så får du min snap. Du får gärna vara liberal och/eller gilla något av djur, musik (indie), kroppsaktivism eller roadtrips.

Ny uppstart hösten 2023!
www.snackan.weebly.com Akvariesnäckor - Fakta, bilder och odling!

rollokola4life
7/13/18, 1:38 AM
#3

jag söker lite vänner:) jag är 14 år så någonstans där omkring. min instagram är novavestman. skriv till mig där för min snap:))

Alva❤️
8/11/18, 1:49 PM
#4

Hej jag heter Alva o e12 år o söker en vän mellan 12-16 år❤️

[Jonna ny]
4/27/20, 9:09 AM
#5

hej heter Jonna e 12 (07:a)blir 13 i sommar. hade velat ha en vän runt min ålder(05-09) gillar att sjunga o spela piano. hoppas ng vill kontakta mig på pm ,där jag kan ge ut snap o kik användarnamn😃

Upp till toppen
Annons: