Annons:
Etikettsport-och-aktiviteter
Läst 986 ggr
akvarium123
6/11/18, 3:54 PM

Vad ska man göra??

Nu har ju vi en MASSA hantverkare hemma hos oss och det är lugnt egentligen. Men nu har jag sovmorgon imorgon och behöver hitta på något för att vara utan det där höga ljudet som kommer efter de där maskinerna och det. Men vad kan man hitta på på morgonen. Affärerna är stängda; tills 09 då ett av cafènna öppnar där jag kan äta frukost men innan det så är det typ 2 timmar. Och då vill jag inte vara hemma. Sedan så är jag ju OERHÖRT osäker när det gäller det här då jag inte litar på några människor eftersom en tragisk händelse inträffade men det är ganska chill ändå då jag bara tar med mig mina värdesaker till skåpet och låser in dom där.

Vad kan man hitta på. Har frågat kompisar men de flesta har redan börjat skolan. Om det hjälper så är jag en 13 årig (snart 14) kille.

Annons:
Zachis
6/11/18, 4:26 PM
#1

Ta en cykeltur eller en lång promenad. Kanske till någon park och läs en bok eller spela på mobilen.

Honestyisdead
6/11/18, 4:26 PM
#2

Ut och promenera/cykla och fota naturens vackra platser.

akvarium123
6/11/18, 4:34 PM
#3

#1 o #2 Vilka bra förslag! Får bli något av det. Cykla tycker jag faktiskt är kul. Får bli något med cykling ifall inte vädret är allt för dåligt

beem
6/11/18, 5:47 PM
#4

Ta med lite matsäck eller dricka så du kan stanna och mysa ett tag.


Sorg är kärlek som blivit hemlös

akvarium123
6/11/18, 6:22 PM
#5

#4 Smart idé! 

Har bestämt mig för att ta en liten "mysig", kan väl inte säga mysig men en promenad så kommer jag bort vid 7:30 och är tillbaka 8:20. Sedan får jag väl gå en lite kortare sträcka ifall det är så och sedan cykla till stan och äta frukost. Ifall det är fint väder cyklar jag annars får jag helt enkelt åka buss (gratis för oss i min kommun vet inte hur det är för er andra) till stan. Idag vräkte det ner så inte så kul att cykla i det vädret precis😕. Men får väl vara glad för alla bönder som nu får lite regn på skörden eller det dom odlar. (Det heter väl skörd?)

Sedan att stanna och äta det kan ju istället vara frukosten men då får jag ju stanna ÄNNU mer hemma vilket jag inte orkar då det verkligen är HÖGLJUTT nu med alla sågar och allt vad det är dom använder.

beem
6/11/18, 6:34 PM
#6

#5 Jag menade att du ska stanna under promenaden / cykelturen och äta en matsäck eller dricka något.


Sorg är kärlek som blivit hemlös

Annons:
akvarium123
6/11/18, 6:46 PM
#7

Okej. Ja det kan jag ju göra!

Upp till toppen
Annons: