Annons:
Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 2294 ggr
Majtassen
2018-06-14 22:11

Skriva av mig om pinsamhet

Hej,

Tänkte skriva av mig om något lite pinsamt som hände idag. Jag skulle byta om från skolavslutnings kläder till ridkläder. Det är ju sååå varmt så jag tänkte jag har balkongdörren öppen- skulle någon kolla in eller så? Nej såklart inte tänkte jag. Så jag tog av mig tröjan så jag hade bara toppen på mig och byxor på mig. Och så kollade jag lite på tv:en. Jag stod framför den öppna balkongdörren i endast byxor och topp. (hur dum får jag vara?). Jag stod då och hörde något utifrån. Så jag kollade ut (fortfarande bara topp och byxor) och gissa vad jag ser. Det står ca 3 killar säkert 2-3 år äldre (jag är 13 dom var som min brorsa typ 15-16) och dom ropar "woop woop" men med typ polis ton (som typ wop, wop, wop ,wop) och pekade och skrattade åt mig. Så jäkla pinsamt 😞. Jag bara tog min tröja höll den för toppen och skyndade bort från fönstret och dom skrattade och gick vidare.

Så himla pinsamt 😕

Har något sådant hänt er tidigare?

Annons:
Skivling
2018-06-14 22:27
#1

Skickar en kram.. ! Som 40-årig trebarnsmamma kan jag säga att jag skulle kunna fylla en hel bok med mycket värre pinsamheter! Dock är det lättare att skratta åt det trettio år senare än när det är rykande färskt.. skriv dagbok, det önskar jag att jag hade gjort. En gång var jag ute och cyklade i vita jeans och fick mens, hade att välja på att cykla hem i fult linne i november med jackan runt rumpan, eller att bli utskrattad av alla som cyklade förbi. Det blev jackan. Bara mörka byxor för mig efter den betan!

Majtassen
2018-06-14 22:34
#2

#1 Tack 🙂❤️

Otur med byxorna 🤐 Tur att det slutade bra ändå 🙂

shia
2018-06-15 21:01
#3

Det är nog inte så farligt :) när det är varmt brukar flera i klassen ta av sig tröjan å bara ha sport bh när vi solar på ex fotbollsplanen. Har faktiskt gjort en hel del pinsamma saker, haha, du har ngt att skratta åt om några år :)

tiger tok
2018-06-15 21:53
#4

Jag glömmer pinsamma saker jag gjort men denna minns jag faktiskt: Jag skulle duscha, så jag hade bara trosor på mig, när jag kommer på att jag måste hämta schampoo och balsam som jag hade ställt i köket. Jag går förbi fönstret och ser att det är några i parken utanför, så jag går närmre och kollar. Varpå en kille pekar på mig, och jag tycker det var ohyfsat, så jag står där och blänger på honom, tills jag inser att han pekar på mig för att jag är så gott som näck, och jag vände snabbt och gick därifrån.

Novachan
2018-06-17 19:49
#5

Snarare de som betedde sig pinsamt än vad du gjorde

#4 Fick mig ett gott skratt, härlig historia 😃

Upp till toppen
Annons: