Annons:
Etikettövrigt
Läst 963 ggr
strobii
6/21/18, 1:30 AM

kollage-app?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

är det nån som har tips på en bra app att kunna göra kollage-bilder(och redigera enstaka bilder också) till instagram? dvs att "ramarna" är i rätt storlek redan från början så att dom passar på instagram (:
hade picsart tidigare som jag gillade, men efter att jag råkade uppdatera den blev den i princip värdelös -.- 
allra helst skulle jag uppskatta en app utan reklam, men det viktigaste är att det är en användarvänlig app, tex att man kan byta plats på bilderna i kollaget osv, gärna möjlighet till ´stickers´ m.m :) 

skickar med en bild så förstår ni förhoppningsvis vad för slags app jag är ute efter :)

Annons:
[134643]
6/21/18, 8:13 AM
#1

Har du testat instagrams egna, layout?

tiger tok
6/21/18, 8:42 AM
#2

Pic collage ! När man är färdig med en bild där så klickar man Done och då kan man antingen spara till album eller klicka på en instagram icon, som tar en direkt till instagram, och bilden hamnar då i rätt storlek.

strobii
6/21/18, 9:31 AM
#3

#1 oj nej hade missat att instagram hade en egen faktiskt, testade den nu och den var helt okej (: men saknade möjligheten att kunna redigera bilderna :/ finns ju såklart redigering inne på instagram sen, men i dom fallen man bara vill ändra tex kontrasten på en utav bilderna :) 

#2 tyckte inte dom ramarna (eller ja det som kallas grids) passade så bra till instagram D: bilden blev så liten och avlång istället. på picsart var alla rutorna helt kvadratiska så att dom fyllde ut bättre så att säga. 
men tack för tipset ändå! :)

Upp till toppen
Annons: