Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 994 ggr
Lin05zie
7/13/18, 9:14 PM

Såå kär

Jag blev för två veckor sen kär för första gången på riktigt (jag är 13). De var en kille jag träffade på ett läger och jag fick hans snap osv. Jag kan inte tänka på något annat än honom… Men det finns problem. Han bor långt ifrån mig, jag har sett många kommentarer på hans insta som till exempel ”snygg”, och han visar mycket mer ”vilja” till min kompis än till mig. Men hon har typ glömt honom och håller på med andra. Så vad ska jag göra? Ska jag bara skriva hur jag känner? Vi går dessutom i samma sport så vi träffas på cuper, och det kan bli stelt då… Snälla hjälp mig!

Annons:
akvarium123
7/13/18, 11:20 PM
#1

Åh vad härligt att vara kär!

Han skulle säkert förstå ifall du skriver till honom hur du känner!

Och det värsta som kan hända är att han säger nej. Att man går i samma sport har jag uppfattat det som med andra personer som är kära i varann och går i samma sporter att det inte är så speciellt stelt. 

Att han bor långt bort är ju ett problem som du kanske inte kan lösa men ni kan ju alltid hälsa på varann på helger och lov samt på cuper. 

Min kompis hade en pojkvän som bodde långt bort och dom träffades på helger och lov. Förutom då att dom inte träffades på cuper då ingen av dom gick i någon sport.

Lin05zie
7/14/18, 9:25 AM
#2

#1 ja, det kanske är bäst att jag skriver

akvarium123
7/14/18, 5:31 PM
#3

Gör det! Och det värsta som kan hända är ju att han säger nej. Och ifall han säger nej så kan ni ju fortfarande vara vänner för det!

Upp till toppen
Annons: