Annons:
Etikettövrigt
Läst 1031 ggr
setrin
2018-07-14 03:34

Åldersskillnad

Hej Är det ”okej” eller idk hur jag ska uttrycka mig utan att de ska låta konstigt, men ja är de okej ifall en 17 åring och en 20 åring är tillsammans eller är det konstigt? Vill inte gå in på varför jag undrar de, it’s private hahahh ”

Annons:
flocken
2018-07-14 05:58
#1

Min första pojkvän var 5 år äldre än mig. Jag var 15, han 20.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Vikan
2018-07-14 12:51
#2

Tycker inte det är konstigt - mitt förhållande såg åldersmässigt ut sådär förra året

powerade
2018-07-14 13:38
#3

Sålänge allt känns bra tillsammans då tycker jag aldrig ålder spelar roll.

Linn Is The New
2018-07-15 21:47
#4

Jag är 16 (01) och min kille är 26. Båda var skeptiska i början pga åldern och andras åsikter. Men vi kom underfull med att vi passade utmärkt tillsammans då jag är väldigt lillgammal och han mogen och hade precis samma intressen som mig. Nästan alla hans kompisar vart arga och skämtade om att han var peddo i början, men nu älskar dem mig :)!

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

MonicaLagerquist
2018-07-17 09:26
#5

Jag var 19 när jag träffade min man som då var 29.

fungerade hur bar som helst.Vi har nyss firat 33 årig bröllopsdag.

Stolt ägare till fem La permer

emeliesve
2018-07-19 23:33
#6

klart att det finns gränser för när åldersskillnaden är olämplig. Jag drar t ex gränsen när killen är så gammal att han skulle kunna vara min pappa. Då är det för mycket för mig. Får inte vara en gubbe men gärna en MAN, absolut ingen pojke. Har alltid dragits till äldre killar. Mognare, tryggare och bättre, generellt sett alltså. Undantag finns väl alltid. Mina föräldrar/kompisar har aldrig sagt något om jag dejtar någon som är t ex tio år äldre. Så länge det känns rätt är det inget att bekymra dig för alltså!

Annons:
Upp till toppen
Annons: