Annons:
Etikettövrigt
Läst 1443 ggr
Anonymamej
7/15/18, 11:03 AM

P-piller/mens

Nu kanske det här kommit fel.. men jag börja med piller för ett tag sen, då min mens va jätte o pålitligt. Kunde ha mens i 2 veckor, inbland kom det jätte mycket så behövde byta binda typ 1 gång i timmen osv. Nu när jag börja med p-pillerna så när jag skulle börja på sockerpillerna (då jag skulle ha mens alltså) så hade jag det i en Hel månad (!) vi ringde till ungdomsmottagningen o sa det, vi fick svar att det va vanligt under första kartan (på pillret) men skulle det hända igen skulle vi ringa. Så mensen sluta ju till slut. Sen efter ett tag fick jag lite lite mens, och jag tänkte men vafan jag hade ju mens för två veckor sen ju. Men brydde mig inte för det sluta sen det vara i typ 1 timme. (En mellan blödning) sen två dagar efter börja det igen.. och det va as mycket, och så har det vart nu i snart 3 veckor (!). Ska jag ringa till ungdomsmottagningen? Och berätta att pillerna inte funkar?

Annons:
Herveaux
7/15/18, 11:11 AM
#1

Eftersom ungdomsmottagningen sa att ni skulle höra av er om det hände igen så tycker jag ni ska ringa.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Honestyisdead
7/15/18, 4:39 PM
#2

Ring och boka tid. Vill inte ungdomsmottagningen  så ring en gynekolog. Så kan du inte ha det.

powerade
7/19/18, 9:56 PM
#3

Ring och berättar hur det är. Iböand tar det ju liten stund för kroppen att vänja sig men det finns andra att testa!

Upp till toppen
Annons: