Annons:
Etikettkropp-och-själ
Läst 1866 ggr
Melden
2018-07-16 21:59

Missformat öra efter örhänge

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Visste inte vart jag skulle skriva detta men aja. Jag tog helt enkelt ett hål i mitt öra, asså inte på den vanliga platsen utan högst upp där det finns mest bråsk. Jag hade i läckar örhänget men såg senare desto längre tiden gick så fick jag typ en böld i hålet där örhönget va och slutade alldrig göra ont. Tillslut beslöt jag mig att byta örhänger till ett "vanligt" örhänger. Alltså inte ett läkar örhänge. Men denna böld försvann alldrig och nu har jag tagit bort örhänget helt och hålet å är nu rädd att mitt öra har blivit missformat då man kan känna att bölden är bråsk. Vad ska jag göra finns det nått man kan gö för att få bort detta eller kommer de va kvar för alltid.

Annons:
Herveaux
2018-07-16 22:34
#1

Du kan fråga inne på Bodyart iFokus också, där finns mycket kunnigt folk.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Lillräkanf
2018-07-16 23:20
#2

Jag gjorde liknande och liknande "sår" uppstod. Brosk läker långsammare så det kommer nog se ut så ett litet tag men inte för alltid. Mina har gått bort i alla fall :) lycka till

Aleya
2018-07-17 17:19
#3

Ser ut som att du fått en ärrbildning.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

silverfiisk
2018-07-17 17:42
#4

Tog du med pistol? Om inte, gå tillbaka till piercaren och visa och be om råd. Jag hade liknande vid min tragus, den gnuggade piercaren hål på, tömde på blod och var, och sen försvann det (gör inte det själv). Är det brosk så försvinner det inte.

Upp till toppen
Annons: