Annons:
Etikettkropp-och-själ
Läst 1573 ggr
Girl13
2018-07-17 14:19

Dallrig rumpa?

Tjena tjena!! En tjej här som alltid varit smal sedan ätstörningar och nu har jag varit frisk i över ett år och nu är jag så stark att jag faktiskt vill gå upp i vikt och ändra min kropp till det JAG och endast JAG vill att den ska se ut. Jag har en fin liten rumpa till exempel, den är på 92 cm omkrets men jag vill bli större och få en dallrig rumpa. Har någon tips på hur jag kan få detta snabbast? Inga operationer eller sånt, vill ha det naturligt… tack på förhand!!! Ha en bra dag

Annons:
Maria
2018-07-17 15:09
#1

Tänk vad kroppsideal ändras.

När jag var i din ålder så var det en fasa om man skulle ha en stor rumpa eller en rumpa som överhuvudtaget märktes😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Girl13
2018-07-17 15:48
#2

#1 hahaha jadu, för ett år sedan var det att man skulle vara pinnsmal vilket var därför jag blev ätstörd för jag trodde jag skulle bli smal. Nu är jag så så ledsen över att jag gjorde det, för om jag inte gjort det hade jag definitivt haft en liten rumpa och bröst, så en varning till alla som tänker att ni ska vara smala. Din kropp blev byggd för dig och ingen annan, du är perfekt för det är bara du som kan vara dig och ingen annan och det är synd att gå miste om att vara sig själv för att se ut som alla andra. Hade jag tänkt så för två år sedan, hade jag nog inte ens beövt ett konto här. Kärlek till alla

Aleya
2018-07-17 17:17
#3

Du kan få min. 😉 Ne men du är ung än och saker lär hända med din kropp så ta det bara lugnt

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

[fleuriexarcaedia]
2018-07-17 19:22
#4

Gör squats :)

Zadeira
2018-07-17 20:05
#5

Dallrig rumpa är inte direkt snyggt tycker jag, men en välmusklad, välformad stor rumpa är jättefint. Finns övningar för rumpan att göra, kolla på tex youtube.

Vikan
2018-07-17 22:05
#6

Har inga tips, men vill ändå säga att bra gjort att du tagit dig ur det och bestämt dig för att ta kontroll över din egna kropp! Har en ätstörd kompis, och ifrån hennes perspektiv har jag förstått hur jobbigt och destruktivt det är att ta sig ur

Annons:
Äppelsnäckan
2018-07-18 00:26
#7

#5 Jaha, okej. Vi antecknar. TS skrev specifikt "ändra min kropp till det JAG och endast JAG vill att den ska se ut". Förstår inte var du såg relevansen i att lägga din åsikt.

Ny uppstart hösten 2023!
www.snackan.weebly.com Akvariesnäckor - Fakta, bilder och odling!

Zadeira
2018-07-18 08:55
#8

#7 Så man får inte berätta vad man själv tycker är snyggt då? Ok, då vet jag det. Förlåt så mycket och sajtvärden får gärna ta bort kommentaren om den inte var passande.

silverfiisk
2018-07-18 09:43
#9

#8 klart man får säga vad man tycker är snyggt, det var det ingen som sa något om. Nu var det så att tråden handlar om att TS vill ha en dallrig rumpa, och du skrev att det inte är snyggt, vilket var onödigt.

Honestyisdead
2018-07-18 15:43
#10

Även en vältränad rumpa dallrar när den är avslappnad.

Girl13
2018-07-19 16:27
#11

#5 Tack så mycket för svaren, alla har såklart rätt till sin åsikt men i detta menade jag att jag vill ha en dallrig rumpa och om jag ångrar mig så är jag fortfarande bara 15 och har all tid i världen till att träna den om jag inte är nöjd.

Zadeira
2018-07-19 17:45
#12

#11 bra tänkt!

emeliesve
2018-07-19 23:14
#13

Ät normalt för att må bra. Träna lagom. Då blir rumpan dallrig. Alla friska kvinnokroppar har mer eller mindre dallriga rumpor. (Killars är generellt mer fasta med mindre daller). Mår du bara bra och äter normalt så kommer ”dallret” automatiskt.

Annons:
Upp till toppen
Annons: