Annons:
Etiketthobby-och-fritid
Läst 1018 ggr
cv01
2018-07-23 22:22

Letar tjejvänner

Tja, jag söker tjejvänner som jag kan prata med, promenera och hitta på roliga saker. Jag känner att tjejer är mer öppna när det gäller att prata om känslor och andra saker. Jag bor i Göteborg och är snart 17 år gammal. Och vi kan diskutera allt ifrån feminism till politik.

Jag nås smidigast via snapchat där jag heter: cvarol47

Annons:
Kiyona
2018-07-24 00:50
#1

Letar med tjejkompisar. Fast är något äldre än dig. Har en riktig vän som man kan kalla för en riktigt vän, No talk bout that! Hon är min ängel och bästa väninna som jag alltid kan förlita mig på och alltid, alltid förvandlas en sämre situation till det bättre i hennes sällskap. Ingen dag är en dålig dag med min vännina Manda och aldrig uppstår kass stämning över all tid som gått sedan vi senast sågs. Aldrig ställa några krav av den sort. Varje gång med henne känns alltid som om vi sågs senast igår, för så rätt, så trevligt, så roligt är det. Är så tacksam för att jag har henne. Och håller henne varmt om hjärtat. Vänner som sådana växer inte på träd. Trodde jag hade ett träd fullt med vänner, men den skaran försvann en efter en då dem alla på olika sätt visade upp sidor ingen vill kännas av, inte jag, någon eller ens dem själva. Är inget jag grubblar över längre, på samma sätt som vid första smällen. Man liksom ger sitt allt för någon och får bara kungens skit i klagostämma. En riktigt vän är bättre än tio eller fler som inte ens kan skilja dig från hundskiten under sin egna sko typ. Man får gå igenom många idioter innan man finner dem. Kämpa på! Alla är värda en riktig vän. Se dig om, där runt hörnet kanske din framtida riktiga, äkta vän står. Tittar på dig och inväntar just samma sak. Vänskap.

Snöfall - Caught between what happened and what could never be

Gilla Snöfalls Djuringar på facebook!.

**Snöfalls Lejonhuvade Dvärgvädurar har upphört förtillfället men återkommer efter att alla studier är klara och körkort är fixat! **

**Mvh//Andrea **

iskogen
2018-07-25 23:53
#2

varför har du en manlig bitmoji?

tiger tok
2018-07-26 06:49
#3

#2 TS har aldrig skrivit att hen är tjej. TS har bara skrivit att hen söker tjejvänner.

Upp till toppen
Annons: