Hobby och fritid

Yepstr

2018-07-23 22:28 #0 av: Hamsternsara

Hej!
Finns det några härinne som använder/är aktiv på appen Yepstr? Vad tycker ni om appen, är den så bra som den verkar?
Finns det mycket uppdrag i ert område? :)
Frågar av nyfikenhet eftersom jag nyligen skapat ett konto men inte har utfört några uppdrag än.

Anmäl
2018-07-28 21:00 #1 av: cv01

Är inte jobben i appen för de som är över 18?

'

Anmäl
2018-07-29 16:52 #2 av: Hamsternsara

Nej, deras gräns är 15 år! :)

Anmäl
2018-07-29 21:24 #3 av: cv01

Jaha,jag har kastat ett getöga på appen och  jag själv bor i Göteborg, såg det fanns inga jobb för mig.

Självdå hur går det för dig?

Anmäl
2018-07-30 12:56 #4 av: Kirnzy

Jag får bara upp två stycken jobb (av samma person) som ligger 43.56km ifrån mig, bor i närheten av Göteborg. Så nja, jag tycker inte att appen är så bra.

Anmäl
2018-08-02 20:28 #5 av: [Littlepig]

Jag har använt Yepstr och fick ett uppdrag hos en gubbe som behövde hjälp med gräsklippningen. Jag var jättenervös innan och eftersom jag bor i en mellanstor stad tror jag det endast var jag som visade intresse för hans annons så han bara frågade vilken tid jag kunde komma osv, alltså ingen intervju. Åkte dit, han hälsade och visade gräsklipparen och lät mig klippa i två timmar. Efter det betalade han i appen och sedan åkte jag hem. Fick uppdrag hos honom tre gånger till efter det tror jag. Det finns väldigt lite uppdrag hos oss. Väldigt få som vet om appen, men den är väldigt behändig och bra designad. Ska nog inte ta mer uppdrag i framtiden, men det är absolut en bra app.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.