Annons:
Etiketthobby-och-fritid
Läst 893 ggr
Hamsternsara
7/23/18, 10:28 PM

Yepstr

Hej! Finns det några härinne som använder/är aktiv på appen Yepstr? Vad tycker ni om appen, är den så bra som den verkar? Finns det mycket uppdrag i ert område? :) Frågar av nyfikenhet eftersom jag nyligen skapat ett konto men inte har utfört några uppdrag än.

Annons:
cv01
7/28/18, 9:00 PM
#1

Är inte jobben i appen för de som är över 18?

'

Hamsternsara
7/29/18, 4:52 PM
#2

Nej, deras gräns är 15 år! :)

cv01
7/29/18, 9:24 PM
#3

Jaha,jag har kastat ett getöga på appen och  jag själv bor i Göteborg, såg det fanns inga jobb för mig.

Självdå hur går det för dig?

Kirnzy
7/30/18, 12:56 PM
#4

Jag får bara upp två stycken jobb (av samma person) som ligger 43.56km ifrån mig, bor i närheten av Göteborg. Så nja, jag tycker inte att appen är så bra.

[Littlepig]
8/2/18, 8:28 PM
#5

Jag har använt Yepstr och fick ett uppdrag hos en gubbe som behövde hjälp med gräsklippningen. Jag var jättenervös innan och eftersom jag bor i en mellanstor stad tror jag det endast var jag som visade intresse för hans annons så han bara frågade vilken tid jag kunde komma osv, alltså ingen intervju. Åkte dit, han hälsade och visade gräsklipparen och lät mig klippa i två timmar. Efter det betalade han i appen och sedan åkte jag hem. Fick uppdrag hos honom tre gånger till efter det tror jag. Det finns väldigt lite uppdrag hos oss. Väldigt få som vet om appen, men den är väldigt behändig och bra designad. Ska nog inte ta mer uppdrag i framtiden, men det är absolut en bra app.

Upp till toppen
Annons: