Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 2651 ggr
Alva❤️
7/26/18, 4:50 PM

Söker pv

Hej!! Jag är en tjej på 12 bast o jag vill ha en pojkvän jag har letat o letat hur länge som helst nu men hittar ingen!! Sej gärna till om ni vill bli ihop elr något!! PS! Han måste va max tre år äldre och minst 12 år gammal

Annons:
Anonymerna
7/26/18, 5:17 PM
#1

Leta inte för mycket, rätt person kommer någon gång komma själv i ditt liv. Du är bara tolv, du har hela livet framför dig. Kärlek är inte bara en saga med lyckliga händelser, det är massa andra saker också. Såklart vill man bli kär i osv. Men tvinga inte dig för det. Det kommer när det kommer. Bara min åsikt.

silverfiisk
7/26/18, 6:10 PM
#2

Förstår att du kanske inte tänker på det här om du bara är 12 år, men jag tycker inte att man letar pojkvän på internet såhär. Sen bestämmer man väl inte bara att man ska bli ihop? Man måste ju trivas ihop och tycka om varandra också. Jag får känslan av att du vill ha en pojkvän bara för sakens skull. Som #1 sa, leta inte, rätt person dyker upp förr eller senare. Det är inte bråttom att hitta en partner.

Alva❤️
7/26/18, 8:43 PM
#3

Jag vet men det är så tråkigt att vara singel!!

Själshjärta
7/26/18, 9:47 PM
#4

#3 Av ren nyfikenhet: Vad är det som är tråkigt med att vara singel?

Welcome to the Black Parade

Emptymoment
7/27/18, 2:55 AM
#5

TS…jag förstår att det kan kännas jobbigt att vara ensam och att du vill ha en pojkvän men jag hoppas du är försiktigt när du letar efter något sådant online. Tänk på att alla kan läsa det du skriver. Även om denna sida är riktad till tonåringar så är den inte förbjuden för de som är äldre. Jag som är betydligt äldre än 12-15 skulle enkelt kunna skriva till dig och låtsas vara i den åldern för att få det jag vill av dig. 

Om du vill skriva om annat eller söker vänner också, så får du gärna skriva på PM.

Hoppas du hittar det du söker, men var försiktig! 🙂

That body doesn´t have a Monado anymore, who knows how much life it´s got in it?

vendelay
7/27/18, 1:40 PM
#6

När jag var 12 var jag fortfarande rädd för killbaciller och lekte med Barbie & Bratz…

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Annons:
Emptymoment
7/27/18, 2:58 PM
#7

#6 Jag är fortfarande rädd för tjejbaciller🤔

That body doesn´t have a Monado anymore, who knows how much life it´s got in it?

Kevin2912
8/7/18, 7:33 PM
#8

Är intreserad o är 13år

[134643]
8/7/18, 10:24 PM
#9

Det är numera  inte tillåtet att leta efter flickvän/pojkvän här på TiF. Vill du däremot hitta nya vänner är du välkommen att skriva i den här tråden istället: 

https://tonaringar.ifokus.se/discussions/5b69fe4e8e0e745b1300392d-vanner-sokes-samlingstrad?discussions-1

Jag låser den här tråden för vidare kommentarer. Kom också ihåg att precis som de andra säger så är det riskfullt att leta efter partners på en hemsida som denna. Det är väldigt lätt att låtsas att vara någon som man inte är.

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: