Annons:
Etikettinternet-datorer-tv-spel
Läst 1029 ggr
Anonymos
8/1/18, 1:09 PM

Roliga hemsidor, TIIPS!

När jag var yngre hängde jag på medlemssidor som djur.nu, stallet.se och gosupermodel.com.. Idag känns det bara som att stallet.se finns kvar och den sidan är knappt full med liv.. 

Sååå… Vart hänger alla idag? Finns det några andra roliga sidor? Helst som inte kostar om man inte vill betala!

/Anonymos

Annons:
Avah
8/1/18, 1:13 PM
#1

bestofblocket.se haha

Anonymos
8/1/18, 1:17 PM
#2

#1: Glömde tillägga att det helst ska vara en sida man kan bli medlem på och prata med andra människor, kanske driva något (som t.ex stallet.se - stall eller djur.nu - djurhem).

/Anonymos

Avah
8/1/18, 1:22 PM
#3

facebook forum finns….familjeliv finns…Flashback finns

Anonymos
8/1/18, 1:25 PM
#4

#3: Jo men ska inte bara vara ett forum! Det ska gå att göra lite saker där, så som att ha djur eller liknande.

/Anonymos

Scorpio97
8/1/18, 1:32 PM
#5

Howrse.se och horsereality.com är jag medlem på, båda är hästspel :)


//Jessie

Avah
8/1/18, 1:33 PM
#6

Finns tyvärr inte mycket idag…

Annons:
Äppelsnäckan
8/2/18, 1:29 PM
#7

Själv använder jag Howrse, men skriver själv inte i forumet om annat än själva spelet. Jag är ingen "gamer" av mig men har faktiskt fastnat för Howrse. Det är liksom som att driva ett företag, det är inte bara söta ponnys utan man måste vara lönsam och smart i det man gör. Sidan är väldigt aktiv, finns många tonåringar där, även lite äldre också. Går lätt att skaffa vänner där om man så vill.

Ny uppstart hösten 2023!
www.snackan.weebly.com Akvariesnäckor - Fakta, bilder och odling!

Loka03
8/2/18, 2:49 PM
#8

det var synd att Zoonen försvann. det var en sida där man pratade om djur, hade olika trådar, hade en egen hemma sida där man kunde ha gästbok och galleri och ha kompisar. och såklart KPwebben, den var min favorit sida när jag var yngre som tyvärr inte finns kvar. Jag håller med, det finns inte så mycket sådana sidor längre, tyvärr😕🤔

Are humans real?👽👽👽

Avah
8/2/18, 2:56 PM
#9

#8 Zoonen försvann nyligen. transformice är kul

Travis D
8/5/18, 3:31 AM
#10

älskar horse reality!

Hoseok
8/6/18, 1:15 AM
#11

Angående Horse Reality så testade jag betan för ett tag sen men fastnade inte så mycket för det. Spelade Howrse en hel del förut. Jag tänkte försöka ge Horse Reality en ny chans i deras officiella release i Oktober! För vad jag förstått det som så kommer ändå ens konto rensas när det släpps?

Scorpio97
8/6/18, 1:35 AM
#12

#11 Japp, det stämmer. Det enda man kan flytta över är sitt medlemsnamn och estate-namn om man spelade under betan, allt annat kommer försvinna i oktober :)


//Jessie

Upp till toppen
Annons: