Böcker, film och musik

Filmtips

2018-09-01 21:54 #0 av: Anonymtjej:)

Hejsan!

Tänkte fråga om nån av er har nåt bra filmtips för när man känner sig lite nere? Själv kollar jag alltid på filmen "medicinen", vet inte varför men jag är alltid på ett bra humör efter att jag har sett den. :)

Anmäl
2018-09-01 21:59 #1 av: Hera

Brides maides

The other women

Sugen på att köpa eller sälja något? Klicka här!      
Relationer * HundarBodyart * Kvinna * Fiske * Viktminskning 
Har du frågor som rör iFokus och dess funktioner? -> Support!

Anmäl
2018-09-01 22:04 #2 av: Själshjärta

Jag brukar titta på A Girl Like Her. Mycket fin och sorglig film, enligt min åsikt. Mår inte bättre efteråt, utan tillåter mig att vara nere en stund. 

Anmäl
2018-09-01 22:23 #3 av: 134643

“It’s kind of a funny story” har länge varit min go to film <3

She needed a hero, so that's what she became. Sajtvärd på tonåringar och medarbetare på RåttorSkrattarRegnbåge

Anmäl
2018-09-01 22:36 #4 av: Själshjärta

#3 Den skulle jag vilja se, men hittar inte den någonstans. 

Anmäl
2018-09-02 00:28 #5 av: 134643

#4 Den är så bra! Det finns absolut ingen realism i filmen men det är en mysig feel-good film tycker jag.

Den finns på Netflix tror jag. Annars är det nog att sätta på sig pirathatten som gäller om man inte vill köpa den ;)

She needed a hero, so that's what she became. Sajtvärd på tonåringar och medarbetare på RåttorSkrattarRegnbåge

Anmäl
2018-09-02 07:59 #6 av: Travis D

Jag kollar alltid på filmen "a sunday horese" när jag t.ex. är i skolan och känner mig ensam eller ledsen. Eller när jag inte är med någon och är uttråkad.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.