Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 1068 ggr
Gurgil
2018-09-10 22:10

Kär i en tjej

Hej den senaste tiden har jag mått skit eftersom jag saknar en tjej så extremt mycket Hon och jag skriver mycket på snapchat. Men hennes mamma e sträng så hon vågar it berätta om mig( hon e litau). Men hon bor i Ängelholm o jag bor i vänersborg så det är en bit. Asså hon e också kär i mig osv men jag har det jobbigast tror jag. Kan inte ens tänka under dagarna. Bara tänker på henne att jag vill vara med henne hela tiden. Vet inte längre vad jag ska göra. Det är så jobbigt även fast på ett ”bra” sätt. Känner mig jäääätte nere under dagarna på senaste tiden. Några tips? Hon vet redan hur mycket jag saknar henne och hur förälskad jag e i henne.

Annons:
Tjeja
2018-09-10 22:21
#1

Livet kan kännas så orättvist och grymt många gånger. Speciellt när man är ung och kär.

Men det går över ska du se… inte orättvisan och grymheten.. men förälskelsen… så småning om till sist ändå.  😭💔

Klen tröst.. bara verklighet. Du kommer att bli glad igen och må bättre igen. Kunna tänka igen och bli kär igen i någon annan.  Livet har bara börjat än.

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Gurgil
2018-09-10 23:47
#2

Tack för svaret! Men det känns också så att jag inte kommer hitta någon som henne. Asså att hon är väldigt speciell

Gurgil
2018-09-11 13:35
#3

Asså att hon är typ den jag kan önska mig. På alla sätt. Inte som andra

Gurgil
2018-09-11 13:35
#4

Asså att hon är typ den jag kan önska mig. På alla sätt. Inte som andra

Gurgil
2018-09-11 20:45
#5

Oj det blev visst 2 av en kommentar

zoella.420
2018-09-13 11:33
#6

Jag tycker att ni inte ska låta era föräldrar styra över era liv. Om ni är förälskade ska ni få vara tillsammans.  Om ni inte vågar säga det till era föräldrar behöver ni inte, men ni kan fortfarande träffas som vänner.

Det finns personer man kan kontakta som kan prata med ens föräldrar om ni vill ha hjälp. Hoppas det löser sig, Kram!

:D

Annons:
Upp till toppen
Annons: