Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 1156 ggr
Princessss
9/12/18, 2:53 PM

Dissade en kille men ångrar mig

För ca 1 månad sedan så skrev en kille till mig att han gillade mig på snap. Vi går i samma klass men har aldrig pratat med varandra. Vi är liksom i olika ”kompisgäng” och blev därför jättechockad att han gillade mig då vi aldrig pratat riktigt. Jag dissade honom då och skrev att jag inte gillade honom och så men nu på sistone så har jag ångrat mig att jag gick så rakt på sak. Jag har börjat gilla honom nu efter att jag har dissat honom. Hur får jag kontakten igen? Hur kan jag börja lära känna honom i skolan så att han märker att jag gillar honom. Kommer verkligen inte att skriva eller säga det men jag vill bara visa att jag är intresserad på ett diskret sätt. Han har kanske gått vidare men det blir liksom stelt när vi är vid varandra. Tips?

Annons:
Travis D
9/13/18, 7:48 AM
#1

Om du inte vill säga något eller skriva något så kommer du nog få det lite svårt. Hade jag vart du skulle jag skrivit på snap ”vill du hänga ngn dag” eller ngt sånt

OlgaMaria
9/13/18, 10:01 AM
#2

Tycker du kan skriva på snap. Du kan ju hålla det enkelt - fråga vad han gör osv, säg ev. ursäkta att du dissade honom förut. :)

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

[Svea&Sabina]1
9/27/18, 10:09 AM
#3

Skriv på snap och om han undrar varför du söker kontakt nu så kan du skriva att du skickade fel haha. När jag var yngre så fanns det killar som tyckte om mig som jag inte tyckte om, men sen fick jag känslor. Det är bara säga som det är, annars missar du något :D

Upp till toppen
Annons: