Annons:
Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 455 ggr
Ellen_
2018-09-20 21:07

Våga skriva?

Hej! Jag är en tjej (15 om D spelar roll). Jag har senaste året eller liknande varit intresserad av en annan tjej i min parallell klass. Eller jag har aldrig varit kär så vet inte om jag var kär eller bara ville umgås mer med henne? Grejen är iaf att jag skrev till henne o berättade att jag tyckte om henne väldigt mycket osv. Hon har då inga känslor för mig (vilket jag redan visste) men nu känns allt så stelt då jag uttryckte mig så. Jag är rädd för hur hon uppfattar mig. Jag fick så mycket ångest om hur hon kanske hade gillat mug om jag var snyggare och inte så himla nördig. Aja, problemen är då att jag 1. Har börjat tänka ännu mer på mitt utseende (gjort det mycket innan) så har börjar må skit, är inte hungrig och har börjat skära mig igen. Dock mycket djupare än innan så har inte bildats sårskorpa än (24h senare) och 2. Att jag vet om att hon mår psykiskt dåligt så jag vill skriva till henne o säga att hon alltid kan höra av sig om hon mår dåligt. Men jag vet inte ska jag göra det eller tror ni hon tycker att det blir obekvämt o att hon börjar ta mer avstånd? Och hur ska jag kunna se mig själv som fin? Är vilsen o förrvirrad… det räcker lixom med att D är stelt i skolan;((

Annons:
Upp till toppen
Annons: