Annons:
Etikettsex-och-samlevnad
Läst 1313 ggr
linn2160
2018-10-09 21:53

"Sex" med någon som har flickvän

Okej nu är det såhär… Jag är 16 år och i helgen var jag på en fest som en i min pararellklass hade. På festen hittade jag en snygg kille som jag började strula med. Vi smekte varandra på "dansgolvet" och sedan drog vi till toaletten. På toaletten smekte vi varandra ännu mer och tillslut pullade han mig och jag sög av honom. Han ville ligga men jag kände: "nej, jag kan faktiskt inte knulla inne på en toa". När vi var klara sa han. Fan ja har ju typ flickvän. Jag sa: Är du serriös?. Han svarade: Ja. 

Förutom det så visade det sig att jag + 2 till i min klass som är mina närmsta strulat med samma kille… Många vet om detta nu och det känns som att folk tror jag är en sån som ligger med folks flickvänner. Jag visste inte om detta alls + inte heller att mina kompisar strulat med honom för ens dagen efter. Jag är rädd att folk ska se mig som en slampa… Vad tycker ni?

(Fick dessutom höra att han på en fest veckan innan låg med en annan tjej trots att hans flickvän var på festen..)

Annons:
Stallmima
2018-10-09 21:57
#1

Snacka med flickvännen om du vem det är!!  Om du inte visste om att han har flickvän ska du inte känna skam. Han verkar ju inte seriös någonstans!!!

vendelay
2018-10-10 00:24
#2

Du har inte gjort något fel. HAN är den enda som gjort fel.

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Honestyisdead
2018-10-10 03:35
#3

Man är inte en släppa för att man har sex på en fest. 

Du har inte heller något ansvar i att han har flickvän. Men jag förstår att det inte känns bra.

Tycker absolut inte att du ska prata med flickvännen som #1 skriver. Det för inget gott med sig. Om han håller på med andra hela tiden vet hon antagligen redan det eller vet snart. Rykten sprids fort.

Kaktusar
2018-10-10 10:57
#4

Woh han var då inget kap. Tycker som många säger att du ska meddela flickvännen. Förstår att det känns fel men det är inte ditt problem att ha koll på om folk är ihop med någon.

Honestyisdead
2018-10-10 12:11
#5

#4 Som många säger? En enda person råder till att prata med flickvännen. Jag avråder starkt från det.

silverfiisk
2018-10-10 12:49
#6

#5 varför? Skulle inte du vilja veta om din partner var otrogen? #0 TS, du har inte gjort något fel alls. Du är absolut inte en slampa och jag tror inte att någon tycker det, och om någon nu skulle tycka det så är det inget att bry sig om.

Annons:
Honestyisdead
2018-10-10 12:50
#7

#6 Jag vet av egen erfarenhet att man får skit som.budbärare och oftast ändå inte blir trodd. Det är inte ts sak att lägga sig i ett förhållande.

koppargaller
2018-10-10 13:14
#8

Vad ger någon rätt att blanda sig i andras relationer? Anser man sig vara moraliskt överlägsen?

Äppelsnäckan
2018-10-10 20:03
#9

#8 Vet inte riktigt vad du syftar på, men menar du att det är dåligt att lägga sig i någon relation om man vet att en kille som har flickvän strular och "knullar runt" med andra? JAG hade iallafall varit JÄVLIGT tacksam om någon hade sagt det till mig om det var min kille. Så svårt är det inte att höra av sig och kolla läget med bruden, kan ju vara så att hon är okej med det, men troligen inte. 

Folk får gärna knulla runt med 3, 15 eller 30 pers, alla sköter sin egen business, men är man i ett förhållande så är standarden att man INTE gör det.

TS, försök få reda på vem hans brud är och hör av dig till henne. Hon lär ju få reda på att hennes kille är en fuckboy genom rykten, men du borde ändå säkerställa att hon får reda på det. Tänk om det var du.

Ny uppstart hösten 2023!
www.snackan.weebly.com Akvariesnäckor - Fakta, bilder och odling!

Honestyisdead
2018-10-10 20:10
#10

#9 Ts har inget som helst ansvar över att berätta det. Sluta få det att verka så. Det är inte hennes sak att lägga sig i något hon inte har att göra med. HON kan få problem.

Dom flesta tror inte på vad en främmande tjej kommer och påstår. Det är mycket lättare att tro på sin partner och tycka illa om tjejen och tänka att tjejen vill ha pojkvännen och därför ljuger. Jag har sett det så många gånger. Sett hur den som berättar blir utsatt för hat för det.

Och jag hade aldrig velat att en främling kom och så något sådant till mig. Aldrig i livet.

Linn Is The New
2018-10-10 21:28
#11

Hera har faktiskt rätt. Ibland blir det tvärtom och flickvännen vänder sig mot personen som berättade för att hon tror att det är personens fel. De blir oftast förbannade och avskyr sedan personen ett bra tag tills de inser att det är deras "älskade" partners som har gjort fel. Vänta ett tag och se om det har kommit fram till tjejen, om inte, då kan du berätta.

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

vendelay
2018-10-10 21:58
#12

Jag håller med Hera och Linn, men samtidigt känner jag ju att jag hade velat veta. Om möjligheten finns vore det ju bra att kanske lämna en lapp eller skriva anonymt på sociala medier kanske. MEN TS HAR INGET ANSVAR ATT BERÄTTA FÖR FLICKVÄNNEN eftersom TS inte har gjort fel.

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

koppargaller
2018-10-10 22:04
#13

#9 Jag anser inte att man har rätt att lägga sig i andras relationer. Man kan däremot vara stöd o pusha på om man har en vän som befinner sig i en destruktiv relation.

Annons:
Äppelsnäckan
2018-10-11 10:56
#14

Okej, du/ni kanske skulle velat gå runt och se dumma ut med en kille som knullar era vänner samtidigt som han kommer hem och knullar er med nöje, men ni vill "inte veta det av en "främling. Well, alla har olika prioriteringar. Personligen ställer jag upp för andra tjejer (och killar), och om hon blir arg på mig, synd, men hon har rätt att få informationen, sen vad hon gör med den är upp till henne.

Ny uppstart hösten 2023!
www.snackan.weebly.com Akvariesnäckor - Fakta, bilder och odling!

koppargaller
2018-10-11 11:24
#15

#14 Vad ger dig rätt att klampa in i andras liv? Låter som moralpanik.

Honestyisdead
2018-10-11 12:51
#16

#14 Man ser för tusan inte dum ut för att ens partner är otrogen. Vilket dumt påstående.

Äppelsnäckan
2018-10-11 15:31
#17

#15 På vilket sätt är det att "klampa in" på någons privatliv att BERÄTTA FÖR NÅGON ATT DENS PARTNER LIGGER RUNT? Jag pratar inte om att predika för tjejen att hon ska lämna honom osv, det är upp till henne. Men har en kille hållit på med mig och jag får reda på att han har tjej så är det väl inte så jävla svårt att skicka iväg ett meddelande och kolla av att hon har koll på läget. Herregud…

Ny uppstart hösten 2023!
www.snackan.weebly.com Akvariesnäckor - Fakta, bilder och odling!

Äppelsnäckan
2018-10-11 15:33
#18

#16 Man kanske inte ÄR dum, men jag skulle iallafall KÄNNA mig dum om en hel skara tjejer visste om det men inte jag, för att tjejerna "inte vill lägga sig i någons privatliv".

Ny uppstart hösten 2023!
www.snackan.weebly.com Akvariesnäckor - Fakta, bilder och odling!

Honestyisdead
2018-10-11 15:45
#19

Jag skulle inte känna mig dum. Inte heller skulle jag lägga mig i någon annans förhållande. Många vill inte veta.

koppargaller
2018-10-11 20:56
#20

#17 Varför skriker du?

Annons:
Galenidjur
2018-10-11 23:31
#21

#19 fast många vill också veta.  Jag skulle t.ex. absolut vilja veta, för jag vill inte slösa mitt liv på någon som är så respektlös mot mot mig att denne håller på med andra.  Och jag hade precis som  #17 också känt mig dum. Dum och lurad som litat blint på ett svin.  Alla tänker och känner inte samma sak som du.  Ha ett öppet sinne.

Jag tycker inte att man har något ANSVAR så sett att berätta för tjejen. Det är som sagt inte du som gjort fel och det är inte din relation, men jag själv hade blivit tacksam om det var min partner som höll på så och tjejen berättade det för mig. Huruvida jag hade trott på tjejen eller min partner däremot, är en annan sak. Det beror helt på situation.

Så gör det du tycker känns bäst. Om det var jag hade jag berättat för det är det jag själv tycker är rätt sak att göra medan andra tycker helt tvärtemot. Du får avgöra det själv.  Väljer du att berätta måste du dock vara MYCKET finkänslig då det , precis som alla andra säger, tyvärr finns en risk att personen man berättar för tar ut sin ilska på dig som budbärare. Det måste man vara beredd på  i så fall. Sånt kan man ju inte veta på förhand.

✨Medarbetare på jattekanin.ifokus
Lift up the self by the self,and don't let the self droop down
Because the self is the self's only friend , and the self is the self's only foe

Upp till toppen
Annons: